فیلم کوتاه «ساتورونون اوشاقلاری» به جشنواره «لیفت آف» انگلستان راه یافت

صافی نیوز - فیلم کوتاه "ساتورونون اوشاقلاری" (بچه های ساتورون) از تولیدات فیلمسازان مراغه به جشنواره فیلم «لیفت آف گلوبال نت ورک» ۲۰۱۹ انگلستان راه یافت.

به گزارش صافی، این فیلم ساخته مهدی آذری از اعضا انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه است.

موضوع فیلم داستانی “ساتورونون اوشاقلاری” که در ژانر اجتماعی ساخته شده، مقایسه پدیده جنگ با رفتار والدینی است که با خوی حیوانی خود، آسایش خانه را از بین برده و آن را غیرقابل تحمل کرده‌اند.

«ساتورون» موجود و شخصیتی اسطوره‌ای است که فرزندان خود را می خورد.

احمد دادرس فیاض، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه روز چهارشنبه در این باره گفت: در تولید این اثر، انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه به عنوان مجری طرح، مهدی آذری به عنوان کارگردان، امین اکتسابی به عنوان دستیار کارگردان، فرشاد عیدی به عنوان تصویربردار و نیما باقی به عنوان دستیار تصویر حضور دارند.

وی افزود: همچنین مهرداد سلیمانی به عنوان تدوینگر، حسین خاکزاد به عنوان سازنده موسیقی فیلم، حسن سلمانی به عنوان صدابردار، حسن توفیق به عنوان مدیر تولید، مهرزاد سیاه به عنوان دستیار تولید و نیز بهزاد سیاه، یسنا رسولی و سمیه پاشایی به عنوان بازیگر نقش آفرینی می‌کنند.

به گزارش صافی، جشنواره (۲۰۱۹ LIFT OFF GLOBAL NETWORK) انگلستان که رویدادی مستقل و سینمایی است، به منظور کشف استعدادهای جوان و مردمی در سطح بین المللی از ٢١ جولای (٣٠ تیر) برگزار می‌شود.