قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء: از آزاد راه تهران – شمال انصراف نداده‌ایم

 روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اعلام کرد: از آزاد راه تهران – شمال انصراف نداده‌ایم. به شیوه اجرا نقد داریم. به گزارش صافی، روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اعلام کرد: “طی جلسات و مذاکرات متعدد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با مسئولین ذیربط، قرارگاه آمادگی خود را برای مشارکت، طراحی و اجرای پروژه […]

 روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اعلام کرد: از آزاد راه تهران – شمال انصراف نداده‌ایم. به شیوه اجرا نقد داریم.

به گزارش صافی، روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اعلام کرد: “طی جلسات و مذاکرات متعدد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با مسئولین ذیربط، قرارگاه آمادگی خود را برای مشارکت، طراحی و اجرای پروژه مناطق ۲ و ۳ آزاد راه تهران – شمال اعلام و براساس توافقات اولیه پس از انجام مطالعات و بررسی‌های فنی دقیق، بهینه‌ترین طرح مهندسی و اجرایی را برای احداث پروژه در کوتاه‌ترین زمان آماده نموده است.
متاسفانه روش و فرآیندی که شرکت آزاد راه تهران – شمال به منظور اجرای پروژه در پیش گرفته است مشکل اجرایی پروژه را بطور اساسی حل نمی‌کند و با این روش زمان اجرا طولانی‌تر خواهد شد. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) همچنان آمادگی دارد با بهره‌گیری از دانش فنی، توانمندی و ظرفیت‌های خود، آزاد راه را در حداقل زمان ممکن به اتمام برساند. لازم به ذکر است قرارگاه در سال جاری و طی مدت ده ماه، بالغ بر ۵۱ کیلومتر حفاری تونل مترو، جاده و راه آهن، ۱۲ کیلومتر پل‌های خاص و معادل ۴۰۰ کیلومتر عملیات اجرایی مسیرسازی پروژه‌های در دست اجرا را به اتمام رسانیده است که در مقایسه با انجام پروژه آزاد راه تهران – شمالف مؤید آمادگی قرارگاه برای اتمام زود هنگام این پروژه است. ”
انتهای پیام/