قضاوت در مورد خارجی‌های استقلال زود است/ هنوز شرایط مطلوب نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به جذب دو بازیکن خارجی برای نیم فصل دوم گفت: عیار واقعی این بازیکنان زمانی مشخص می‌شود که در ترکیب تیم به میدان بروند و الان نمی‌شود قضاوت کرد. مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آبی پوشان در نیم فصل چند بازیکن جدید به خدمت گرفتند […]

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به جذب دو بازیکن خارجی برای نیم فصل دوم گفت: عیار واقعی این بازیکنان زمانی مشخص می‌شود که در ترکیب تیم به میدان بروند و الان نمی‌شود قضاوت کرد.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آبی پوشان در نیم فصل چند بازیکن جدید به خدمت گرفتند که امیدوارم این خریدها در نیم فصل دوم به کار تیم آمده و کمک کنند تا استقلال شرایط بهتری داشته باشد.

کاپیتان سابق آبی پوشان در خصوص دو بازیکن خارجی جدید گفت: به شخصه شناخت چندانی از این دو بازیکن ندارم و تنها می توانم ابراز امیدواری کنم آنها بازیکنان با کیفیتی باشند. قضاوت بر روی این دو بازیکن را بگذارید برای زمانی که به میدان رفتند و عیارشان را نشان دادند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: امید نورافکن بازیکن خوب و تاثیرگذاری است اما باید ببینیم شفر چه برنامه ای برای استفاده از او دارد و قصد دارد از این بازیکن در چه پستی استفاده کند. چون استقلال ۳ بازیکن در پست دفاع چپ و ۲ بازیکن خوب هم در پست هافبک دفاعی دارد. امیدوارم این تراکم بازیکن منجر به ایجاد حاشیه در تیم نشود.

وی در خصوص شرایط کلی تیم اظهار داشت: شرایط کلا نسبت به نیم فصل اول باید بهتر شده باشد اما به اعتقاد من هنوز شرایط تیم کاملا ایده آل نیست. به خصوص در مقایسه با شرایط حریف و رقیب سنتی که پرسپولیس باشد می بینیم آبی ها خیلی شرایط مطلوبی ندارند.

انتهای پیام/