قلم و اندیشه خبرنگاران باید در مسیر ارتقاء احساس امنیت و آرامش روانی جامعه باشد

صافی نیوز / فرمانده انتظامی شرق استان تهران به مناسبت سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و شهدای عرصه قلم و رسانه و به مناسبت روز خبرنگار ضمن گرامیداشت این روز و تبریک به اهالی رسانه ، بویژه خبرنگاران حوزه شرق استان تهران ، پیامی را به شرح زیر بیان کرد.

به گزارش صافی، کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران با ارسال پیامی ، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

در متن پیام سردار عزیزی آمده است:

و خداوند به قلم و انچه می نگارد قسم خورد …

سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏ دارند.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها، برای پاسداشت مقام تمامی انسان های فرهیخته ای است که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه شبانه روز می کوشند. خبرنگاران تجسم صادقت ، امانتداری، مسئولیت پذیری، تعهد و وظیفه اند.

ارزش خبرنگار زمانی مضاعف خواهد بود که قلم و اندیشه وی در راه ارتقاء احساس امنیت و آرامش روانی جامعه و بیان دلسوزانه وقایع با نگاه واقع بینانه به پدیده های اجتماعی به کار گرفته شود.

ضمن پاس داشت مقام شامخ شهدای عرصه رسانه و تقارن هفدهم مرداد ماه با عاشورای حسینی (ع) ، انتظار می رود با همت والا و همکاری پویای شما تلاشگران عرصه قلم و آگاهی، شاهد افزایش احساس امنیت شهروندان در همه زمینه ها باشیم .

و من الله التوفیق…

کیومرث عزیزی
فرمانده انتظامی شرق استان تهران

انتهای پیام/