لیگ برتر فوتسال؛

قهرمان به صخره مقاومت رسید/ مس در پی انتقام‌جویی از نماینده البرز

صافی - شاگردان اسماعیل تقی‌پور در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال میزبان مقاومت البرز خواهند بود.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فردا (یکشنبه) با برگزاری 7 دیدار همزمان وارد هفته نوزدهم خواهد شد که در یکی از این مسابقات تیم مس سونگون ورزقان در خانه به میدان می‌رود.

شاگردان اسماعیل تقی‌پور در این مسابقه در شرایطی در سالن خانگی خود یعنی پورشریفی از تیم مقاومت البرز پذیرایی می‌کنند که در هفته گذشته با توقف در خانه حفاری اهواز، فاصله آنها با صدر جدول افزایش یافت.

این درحالی است که در سمت مقابل، نماینده البرز نیز در بازی قبلی‌اش که میزبان آذرخش بندرعباس بود با نتیجه 4 بر 3 تن به شکست داد تا با باخت خانگی به استقبال این بازی و تبریز بیاید.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال، مس سونگون با 41 امتیاز در مکان دوم قرار دارد و مقاومت البرز با 22 امتیاز نهم است که به این ترتیب مصاف تیم‌های دوم و نهم جدول را در جدال دو تیم شاهد خواهیم بود.

مدافع عنوان قهرمانی علیرغم اینکه با سرمربی بومی خود شکست‌ناپذیر بوده‌ است، اما کار سختی برای رسیدن به گیتی‌پسند صدرنشین دارد و به نظر می‌رسد با همین رتبه دومی به مرحله حذفی خواهد رسید.

در آن سو نیز مقاومتی‌ها که برای حضور در جمع 8 تیم برتر مسابقات به منظور راهیابی به مرحله پلی‌آف تلاش می‌کنند، امیدوارند تا در این پیکار دشوار خارج از خانه با امتیاز زمین را ترک نمایند.

نکته قابل توجه این است که تنها شکست مسی‌ها در این فصل در دور رفت مقابل همین تیم مقاومت البرز با نتیجه 4 بر 2 رقم خورد و باید دید که آنها در بازی فردا موفق به انتقام‌جویی می‌شوند یا خیر؟

خاطرنشان می‌شود، مصاف دو نماینده آذربایجان‌شرقی و البرز از ساعت 16 با قضاوت گروه داوری رضا وثوقی، علی حجی زاده، هادی ترابی و علی احمدی برگزار خواهد شد.