14:19 1403/02/14
جنجال در شبکه افق؛

قهر معاون روحانی به شکایت از صداوسیما کشید

صافی نیوز / دیشب در برنامه زنده تلویزیونی جهان آرا اتفاقی کم سابقه افتاد. شهیندخت مولاوردی و زهرا شجاعی میهمانان جهان آرا در میانه پخش زنده در اعتراض به رفتار مجری و دست اندرکاران برنامه را ترک کردند.
شهین دخت مولاوردی

به گزارش صافی، شب گذشته گفتگوی زنده جهان آرا از جنجالی ترین برنامه های شبکه افق میزبان دو تن از شخصیت های سیاسی زن اصلاح طلب بود.

اتفاق از آنجا آغاز شد که میهمان برنامه جهان آرا در هفته گذشته اتهامات سنگینی را به معاونت زنان دولت روحانی وارد کرد. دست اندرکاران جهان آرا قول داده بودند که زمانی را برای پاسخگویی مسئولان وقت در نظر بگیرند به همین دلیل شهیندخت مولاوری معاون زنان ریاست جمهوری و زهرا شجاعی مشاور امور زنان دولت سابق برای این منظور در برنامه دیشب جهان آرا حاضر شدند تا پاسخ کارشناسی که آن‌ها را متهم به تلاش برای به رسمیت شناختن روسپی‌گری کرده بود را بدهند.

در این برنامه مجری برنامه به صورت تلفنی زمانی را برای پاسخگویی کارشناس منتقد در نظر گرفت که باعث ناراحتی و انتقاد مولاوردی و شجاعی شد. آن ها معتقد بودند همان طور که در برنامه گذشته جهان آرا تریبونی برای آن ها در نظر گرفته نشده است؛ دست اندرکاران برنامه حق ندارند کارشناس مخالفی را  در این برنامه دعوت کنند و این اتفاق مصداق بی عدالتی خواندند. این اتفاق باعث ترک برنامه از سوی دو بانوی سیاستمدار اصلاح طلب گردید.

اما این پایان ماجرا نبود

به دنبال این حواشی در برنامه «جهان آرا» سیدعلی مجتهدزاده در توییترش خبر داد که “امروز به وکالت از خانم‌ها ابتکار، مولاوردی و زهرا شجاعی شکایت از رئیس سازمان صدا و سیما، مدیر شبکه افق و فاطمه شجاعی به اتهام افترا و نشر اکاذیب در دستگاه قضا ثبت شد انتظار و امید رسیدگی قانونی، منصفانه و شفاف داریم.”

علی مجتهدزاده همچنین در گفت‌وگو با ایلنا درباره شکایت شهین‌دخت ملاوردی و زهرا شجاعی از رئیس صدا و سیما گفت: برنامه شب گذشته جهان‌آرا به یک کارشناس به نام خانم فاطمه شجاعی که من نمی‌دانم سوابق ایشان چیست، تریبون داد که حرف‌های غیرواقعی و واجد عناوین مجرمانه از قبیل افترا و نشر اکاذیب مطرح کنند.

پیش از این بهروز یاوری، تهیه کننده برنامه جهان آرا در توییترش نوشته بود که “قبل از شروع برنامه روال گفتگو را با خانم ها شجاعی و مولاوردی هماهنگ کردم وگفتم در فراخور بحث امکان گفتگوی تلفنی با کارشناسان را داریم. اعتراضی نکردند. اما پس از ارتباط تلفنی با منتقدان فرار را بر قرار ترجیح دادن.”

مولاوردی در پاسخ به این توییت نوشت: “صادق باشید! تنها راه نجات این است برادر من”

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}