قول جهانگیری به مردم خوزستان

صافی نیوز / معاون اول رئیس جمهور در سفر به استان خوزستان به مردم اطمینان خاطر داد که با به کارگیری تمامی توان ، مشکلات پیش آمده حل خواهند شد .

به گزارش صافی به نقل از صدا و سیما، اسحاق جهانگیری که به منظور بررسی و پیگیری تنش آبی و مشکلات ناشی از آن در روستا‌های استان خوزستان، از طرق فرودگاه دزفول وارد استان شد در گفتگویی گفت : متاسفانه یا خوشبختانه برخی سفر‌های دولتی به استان خوزستان در اوج گرد و غبار در سال ۹۵ و سیلاب ۹۸ که مردم استان شرایط سختی داشتند بود که درکنار آن‌ها حاضر شدم و هم اکنون در پایان دولت، در زمان بی آبی و خشکسالی به خدمت مردم رسیدم.

اسحاق جهانگیری با تاکید بر اینکه هر چه در توان دولت و کشور باشد براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و رئیس جمهور منتخب به نمایندگی از نظام به کار خواهیم گرفت افزود: در این سفر، پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهم و مشکلات بررسی و راهکار‌ها ارئه می‌شود تا دغدغه‌های مردم استان به حداقل ممکن برسد.

وی با اشاره به کم آبی امسال و خشکسالی و مشکلات کشاورزی افزود: تامین آب موردنیاز مردم یک مسئله و تامین آب در فصل پاییز مسئله مهم‌تر است که باید در خصوص آن همه جوانب بررسی شود.

انتهای پیام/