در سال جاری؛

قیمت نان تغییر نمی کند

صافی نیوز - مرند - معاون فرمانداری ویژه شهرستان مرند با اشاره به ضرورت نظارت مستمر بر نانوایی ها گفت: قیمت نان در سال جاری تغییری نمی کند.

به گزارش صافی نیوز، علی شیخ پور، ظهر امروز در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مرند با اشاره به ضرورت اصلاح سرانه آرد ابراز داشت: در برخی روستاها سرانه آرد بیشتر از نیاز است و این در حالی است که در برخی مناطق روستایی هم با کمبود آرد مواجه هستیم و باید سرانه موجود از سوی اداره غله مورد بازنگری قرار گرفته و در کمیسیون مربوطه تصویب شود.

وی در ادامه با اشاره به تغییر قیمت نان و چانه در نانوایی های شهرستان گفت: در سال جاری هیچ گونه تغییری در بحث قیمت نان و چانه نخواهیم داشت و طبق روال قبل ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مرند نظارت مستمر بر نانوایی ها را موجب افزایش کیفیت پخت نان دانست و خاطرنشان کرد: با مصوبه کارگروه آرد و نان شهرستان تیم بازرسی با حضور نمایندگان مراجع ذیربط به صورت مستمر از نانوایی های سطح شهرستان بازدید می کنند.

وی با انتقاد از برخی تخلفات صورت گرفته در حوزه آرد و نان تصریح کرد: ارتقای کیفیت نان و نیز رعایت استانداردهای مورد نظر از جمله وزن قانونی نان، خمیر، چانه، رعایت موازین بهداشتی، ساعت کاری و نرخ را باید به صورت مستمر زیر ذره بین ارزیابان باشد.

انتهای خبر/