لاشه هواپیمای سالا پیدا شد

تهران- ایرنا- یک تیم خصوصی که در حال جستجو برای هواپیمای مفقود شده حامل بازیکن آرژانتینی تیم کاردیف سیتی انگلیس بود، لاشه این هواپیما را در کانال مانش پیدا کرد. به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا، شبکه خبری اسکای نیوز انگلیس از پیدا شدن لاشه هواپیمای حامل «امیلیانو سالا» بازیکن تازه خرید تیم کاردیف سیتی خبر […]

تهران- ایرنا- یک تیم خصوصی که در حال جستجو برای هواپیمای مفقود شده حامل بازیکن آرژانتینی تیم کاردیف سیتی انگلیس بود، لاشه این هواپیما را در کانال مانش پیدا کرد.

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا، شبکه خبری اسکای نیوز انگلیس از پیدا شدن لاشه هواپیمای حامل «امیلیانو سالا» بازیکن تازه خرید تیم کاردیف سیتی خبر داد.
یک تیم خصوصی که برای یافتن این هواپیما استخدام شده بود، لاشه آن را در کف دریا در کانال مانش پیدا کرد و شواهد تاکنون حاکی از مرگ سالا و خلبان هواپیمایش است.
پس از آنکه هواپیمای حامل سالا در روز اول بهمن ماه از صفحه رادارهای نزدیک کانال منش محو شد، جستجو برای یافتن آن آغاز شد اما مدتی بعد با توقف جستجو، کمپینی برای راه اندازی یک تیم جستجوی خصوصی ایجاد شد.
با موفقیت این کمپین، دو کشتی جستجو و ردگیری برای یافتن این هواپیما را آغاز کردند و امروز موفق شدند توسط دستگاه های سونار لاشه آن را در کف دریا پیدا کنند.
پیشتر دو صندلی در ساحلی در نزدیکی فرانسه پیدا شده بود که جستجوگران گمان می کردند متعلق به همین هواپیما باشد.
سالا در روزهای پایانی دی ماه با قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون پوند از نانتس به کاردیف ملحق شد.
مهاجم ۲۸ ساله آرژانتینی در فصل جاری در جریان ۱۹ بازی که برای نانتس به میدان رفت، ۱۲ گل به ثمر رساند و لوشامپیونه را تحت تاثیر نبوغ گلزنی خود قرار داد.
او اوایل هفته جاری و دقایقی پیش از خارج شدن هواپیمای شخصی خود از رادار، پیامی دلهره آور با این مضمون به اقوام خود ارسال کرد: «به نظر هواپیما در حال سقوط است».
شبد**۹۴۱۶**۱۰۱۰
انتهای پیام/