12:38 1403/02/19

لایحه تعیین تکلیف اموال بهکده رضوی درکمیسیون کشاورزی تصویب شد

صافی – سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه تعیین تکلیف اموال بهکده رضوی که در جلسات قبل جهت بررسی به کارگروه منابع طبیعی و محیط زیست کمیسیون ارجاع شده بود، تصویب شد.

نورمحمد تربتی نژاد در تشریح نشست امروز (یکشنبه) کمیسیون افزود: در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی لایحه تعیین تکلیف اموال بهکده رضوی که در جلسات قبل جهت بررسی کارشناسی به کارگروه منابع طبیعی و محیط زیست کمیسیون ارجاع شده بود مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

نماینده مردم، گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بر اساس مصوبه لایحه تعیین تکلیف اموال بهکده رضوی در کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس کلیه اموال منقول و غیر منقول بهکده رضوی بجز اموال بهداشتی و درمانی به مالکیت دولت به نمایندگی وزارت جهاد کشاورزی در می آید و اموال بهداشتی و درمانی به وزارت بهداشت و درمان واگذار می شود.

تربتی نژاد ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی موظف می شود زمین‌های مزروعی بهکده را در قالب شرکت سهامی زراعی با اختصاص ۵۱ درصد به ساکنین اداره کند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عرصه و اعیان منازل مسکونی بهکده رضوی تا سقف ۴۰۰ متر مربع بطور رایگان و اضافه بر آن در قالب اجاره به شرط تملیک به قیمت منطقه ای در اختیار کسانی که از سال ۱۳۴۲ تاکنون در آنجا سکونت داشتند قرار می‌گیرد.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *