14:41 1403/02/16

لغو سند آموزش ۲۰۳۰ به آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد

صافی نیوز / پيرو فرمايش مقام معظم رهبري و ابلاغ مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي، مبني بر «لغو سند يا بيانيه آموزش 2030» سرپرست وزارت آموزش و پرورش، مصوبه مذکور را جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد.
علیرضا کاظمی

به گزارش صافی به نقل از تسنیم، کاظمي ضمن تأکيد بر ممنوعيت اجرا يا استفاده از سند ۲۰۳۰، تصريح کرد: اسناد و مقررات حاکم و مبناي عمل در حوزه آموزش و پرورش و تعليم و تربيت کشور، صرفاً اسناد بالادستي مصوب شوراي عالي انقلاب فرهنگي و مجلس شوراي اسلامي و به‌طور خاص «سند تحول بنيادين آموزش و پرورش» است و اسناد، بيانيه‌ها و مقررات مغاير با سند تحول بنيادين و ساير اسناد بالادستي مذکور، لغو و کان لم يکن اعلام مي شود.

وي تأکيد کرد: مديران کل آموزش و پرورش استان‌ها، مديران مناطق و مدارس موظف‌اند با ايجاد کارگروه‌هاي تخصصي و برگزاري کارگاه‌ها، اجراي فعاليت‌هاي مکمل و فوق‌برنامه و انطباق کامل آن با اسناد تحولي، نسبت به تبيين و تشريح موضوع، اقدام نمايند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تأکيد کرد: مديران کل آموزش و پرورش، معاونان پرورشي و آموزشي، بخش‌هاي نظارتي و کنترلي استان‌ها، موظف‌اند بر حسن اجراي اين مصوبه، بطور مستمر نظارت داشته و با متخلفان برخورد قانوني کنند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *