لیدر مرتبط با شبکه اینترنشنال و بی بی سی توسط سازمان اطلاعات دستگیر شد

صافی نیوز / فرمانده سپاه شهرستان پردیس از دستگیری لیدر مرتبط با شبکه اینترنشنال و بی‌بی‌سی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.

به گزارش صافی به نقل از تسنیم، ابراهیم گرمابدری با اشاره به دستگیری عامل رسانه‌های معاند، اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) فردی که با جمع‌آوری اخبار کذب و تصاویر ساختگی به رسانه‌های ضد انقلاب و شبکه‌های ترکیه‌ای خوراک خبری می‌داد، دستگیر شد.

وی افزود: امروز بسیج، سپاه و دستگاه اطلاعات با اقتدار پای نظام در میدان ایستاده است و با حضور در میدان برای شناسایی اغتشاشگران با رصد اطلاعاتی و دوربین‌های پهپادی به دشمنان اجازه دخالت نخواهیم داد.

فرمانده سپاه پردیس در ادامه گفت: در اغتشاشات اخیر افراد قابل توجهی دستگیر شدند که تعدادی از این افراد جوانان و نوجوانان کم سن و سال هستند و با ناآگاهی و احساسات خود فریب وعده‌های پرزرق و برق و دروغین شبکه‌های معاند را خورده‌اند.

وی تأکید کرد: لیدرهای دستگیر شده که با ایجاد ناامنی و اغتشاش اقدام به تخریب بیت‌المال و اموال مردم کرده‌اند و یا موجب گول زدن افرادی دیگری شدند با حکم قضایی به اشد مجازات خواهند رسید.

گرمابدری در پایان خاطرنشان کرد: احکام قضایی لیدرهای دستگیر شده در پردیس تا چند روز آینده به اطلاع مردم شریف و انقلابی می‌رسد.

انتهای پیام/