لیگ برتر والیبال؛ حساسیت دیدارها در هفته بیست و چهارم

تهران – ایرنا – هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال در حالی از فردا (یکشنبه) آغاز می شود که جدال تیم ها در هفته های پایانی بر حساسیت مسابقات افزوده است. به گزارش روز شنبه ایرنا، هفته بیست و چهارم این رقابت ها در حالی آغاز می شود که تیم خاتم اردکان در این […]

تهران – ایرنا – هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال در حالی از فردا (یکشنبه) آغاز می شود که جدال تیم ها در هفته های پایانی بر حساسیت مسابقات افزوده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، هفته بیست و چهارم این رقابت ها در حالی آغاز می شود که تیم خاتم اردکان در این هفته به مصاف عقاب نهاجا می رود که هفته گذشته بعد از مدت ها توانست به پیروزی برسد. اردکانی ها که هفته گذشته استراحت کردند، با توجه به شکست پیکان برابر شهرداری ورامین، انگیزه زیادی برای کسب جایگاه دوم لیگ دارند.
تیم سایپا که این هفته ها فرم بسیار خوبی دارد و توانسته خود را با بردهای پی در پی به رده های بالای جدول برساند میهمان شهرداری تبریز است.
فولاد سیرجان ایرانیان که هفته گذشته به پیروزی خارج از خانه رسیده بود، این هفته در خانه میزبان شهرداری ارومیه است که جایگاه مناسبی در جدول ندارد. سیرجانی ها برای حفظ سهمیه پلی آف و ارتقا رتبه خود به دنبال برد مقتدرانه در این مسابقه خواهند بود.
تیم دورنا ارومیه و شهروند اراک در ارومیه در حالی مقابل یکدیگر قرار می گیرند که دو تیم برای پایان دادن به ناکامی های هفته های گذشته خود به دنبال کسب پیروزی هستند.
شهرداری ورامین که همچنان صدرنشین مسابقات است و تا کسب مقام قهرمانی فاصله زیادی ندارد، در شهر گنبد میهمان شهرداری این شهر خواهد بود. گنبدی ها بعد از شکست هفته گذشته، به دنبال یک پیروزی مهم در خانه هستند ولی کار سختی برابر بهترین تیم لیگ دارند.
دیدار جذاب هفته بیست و چهارم میان دو تیم پیکان و پیام خراسان خواهد بود چرا که هر دو تیم جزو تیم های بالانشین جدول رده بندی لیگ هستند که نبرد مهمی برای حفظ رتبه خود دارند.
اسامی داوران تعیین شده در هفته بیست و چهارم:
خاتم اردکان – عقاب نهاجا؛ داور اول احمد سرمست، داور دوم امید فولادی وندا
ناظر داوری علی اصغر حاجی کاظمی، ناظر سازمان یونس حسن زاده
شهرداری تبریز – سایپا تهران؛ داور اول محمد شاهمیری، داور دوم مجتبی بیداریان
ناظر داوری محمود کشفی، ناظر سازمان لیگ بهرام سلیمانی
فولاد سیرجان ایرانیان – شهرداری ارومیه؛ داور اول کیوان عابدزاده، داور دوم مهرداد شوشتری
ناظر داوری علی یاوری، ناظر سازمان لیگ شهباز صدری
دورنا ارومیه – شهروند اراک؛ داور اول مرتضی اکرمی، داور دوم مهدی نویدی
ناظر داوری امیر صداقت، ناظر سازمان لیگ خلیل یگانه مجد
شهرداری گنبد – شهرداری ورامین؛ داور اول بهروز جعفری، داور دوم میثم پارسه
ناظر داوری نادر انصاری، ناظر سازمان لیگ احمد بندری
پیکان تهران – پیام خراسان؛ داور اول داود نافعی، داور دومی محمد محبوب عشقدوست
ناظر داوری حمید فاضلی فرد، ناظر سازمان لیگ غفار درخشنده
ورزشی**۹۰۲۹**۱۵۹۷
انتهای پیام/