7:21 1403/02/17

ماحصل سفر رئیسی به آذربایجان شرقی

صافی نیوز / تشکیل ستاد های هماهنگی سفر در سطح معاون اول رییس جمهور در تهران و معاون اجرایی رییس جمهور در تبریز با نمایندگان مجلس شورای اسلامی،فعالین اقتصادی و وزرا ومدیران ارشد استان برگزارشد.
سیدابراهیم رئیسی

به گزارش صافی، اوایل خرداد ماه بود خبر سفر ریاست محترم جمهوری و هیات دولت به آذربایحانشرقی رسانه ای شد.

تشکیل ستاد های هماهنگی سفر در سطح معاون اول رییس جمهور در تهران و معاون اجرایی رییس جمهور در تبریز با نمایندگان مجلس شورای اسلامی،فعالین اقتصادی و وزرا ومدیران ارشد استان برگزارشد.

صبح پنجشنبه۱۸ خرده ۱۴۰۲ رئیس جمهور و هیات دولت با استقبال نماینده ولی فقیه در استان،استاندارجهادی

آذربایجاشرقی و مسولان لشگری و کشوری وارد تبریز شد.

حجت السلام رییسی بدو ورود از چرمشهر تبریز واقع در مایان بازدید ضمن ابراز خرسندی از روندتولید کارخانه دستورات لازم را جهت افزایش تولید صنعت چرم و اشتغال جوانان را صادر کرد.

تراکتور سازی دومین مقصد سفر رییس جمهور در تبریز با افتتاح ۴ طرح صنعتی من جمله افتتاح خط تولید کامیونت و تراکتور شالیراز بود.

جشن احیاء ۲۲۰ واحد راکد صنعتی در ماشین سازی تبریز سومین برنامه دکتر رییسی در تبریز بود.

رییسی در بازدید از غرفه های فعال در محوطه کارخانه ماشین سازی ضمن حمایت از فعالیت بخش خصوصی در عرصه صنعت و کشاورزی خواستار افزایش بهینه وری در این بخش و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به این اصناف شد.

رییسی در مراسم افتتاح مقبره الشعرا تبریز ضمن احترام به ارواح شهدا و شعرا انقلاب اسلامی بر احیا زبان و فرهنگ و ادب ترکی با همکاری وزارت فرهنگ و علوم تاکیید کرد.

سید ابراهیم رییسی در دیدار باشکوه مردم همیشه در صحنه تبریز قهرمان ضمن تشکر و قدردانی از حضور پرشور مردم ولایی تبریز افزود: حضور و حمایت شما مردم انقلابی مسولیت و کار خادمین در دولت را مضاعف میکند که این خود جای سپاسگذاری هست.

رییسی در دیدار جمعی از مردم تبریز استقلال مس آذربایجان(سونگون)-افتتاح خط آهن خاوران-بستان آباد-افتتحاح شبکه آبرسانی میانه و دیگران ابر پروژه های عمرانی که چندین سال بطور نیمه تمام مانده و جز مطالبات مردمی بود رونمایی کرد.

رییسی در پایان افزود همه مصوبات تاپایان دولت به حول قوه الهی و خادمین شما در دولت به اتمام برسد و در سفر بعدی به خطه آذربایجان انشالله پروژه نیمه کاره نماند.

انتهای پیام/

رضا عظیم زاده
رضا عظیم زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *