خیال پرشورهای تبریز راحت شد؛

مالک باشگاه تراکتور از اتهام وارده تبرئه شد

صافی نیوز - تیم فوتبال تراکتور تبریز که برای کسب عنوان قهرمانی لیگ نوزدهم برنامه ریزی کرده است، این مسابقات را با خیالی آسوده آغاز خواهد کرد.

به گزارش صافی نیوز، در حالی که نوزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز می شود، تیم تراکتور تبریز با هدایت مصطفی دنیزلی در اولین گام به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد رفت. 

سرخ های تبریز که با برگزاری مراسم رونمایی از پیراهن و لوگوی جدیدشان بیشتر از گذشته حمایت هواداران را کنار خود دیدند، امیدوارند در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر جام قهرمانی را بالای سر ببرند. 

با این حال در فاصله چند روز تا شروع لیگ نوزدهم خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نام مالک باشگاه تراکتور در بین بدهکاران به بانک تجارت وجود دارد. انتشار این خبر موجی از نگرانی را بین هواداران این تیم پرطرفدار ایجاد کرد اما به فاصله زمانی اندکی روابط عمومی این بانک با صدور بیانیه ای تاکید کرد:« طی سالهای گذشته بدهی محمدرضا زنوزی به شرکت‌های زیر مجموعه گروه بانک گردشگری منتقل و تبدیل تعهد شده است. براین اساس گروه متعلق به آقای محمدرضا زنوزی مطلق در حال حاضر هیچ گونه بدهی به بانک تجارت ندارد.»

با انتشار این بیانیه خیال هواداران تراکتور برای فصل پیش رو راحت شد و آنها می تواند امیدوار باشند که با حمایت های صورت گرفته از سوی مالک، تیم شان در لیگ نوزدهم از همان هفته اول بدون حاشیه یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

انتهای خبر/