متقاضیان طرح خودروهای فرسوده هم باید حساب وکالتی داشته باشند

صافی نیوز / مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با بیان اینکه تنها تفاوت مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو با مرحله نخست، اضافه شدن طرح جایگزینی خودروهای فرسوده و انتخاب پنج اولویت از همان ابتدای ثبت‌نام است تاکید کرد که برای مادران و دارندگان خودروهای فرسوده هم همچون متقاضیان عادی تعریف حساب وکالتی به‌ نام سازمان حمایت پیش‌شرط اصلی است.

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، مهدی تقدسی ضمن تایید زمانبندی اعلام شده برای فرآیند مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، اظهار کرد: از ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه متقاضیان می‌توانند برای تعریف حساب وکالتی “به نام سازمان حمایت”، واریز وجه ۱۰۰ میلیون تومان و مسدود کردن آن در حساب مذکور اقدام کنند؛ پس از پایش اطلاعات و ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه، از سوم خرداد ماه تا ۱۰ خرداد، ثبت‌نام آغاز خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، خاطر نشان کرد: تنها تفاوت این مرحله از فروش خودرو با مرحله نخست، این است که طرح جایگزینی خودروهای فرسوده هم اضافه شده است و همچنین متقاضیان از همان ابتدا می‌توانند پنج اولویت خودرویی خود را تعیین کنند.

وی تاکید کرد: متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بایستی توجه داشته باشند که همچون دو طرح دیگر (عادی و طرح حمایت از قانون جوانی جمعیت ویژ مادران) بایستی برای تعریف حساب وکالتی به‌ نام سازمان حمایت و مسدود کردن وجه ۱۰۰ میلیون تومان اقدام کنند.

تقدسی با بیان اینکه فروش یکپارچه خودروها حتما روندی ادامه‌دار خواهد بود، گفت: طرح فروش یکپارچه خودروها ادامه‌دار خواهد بود و ختم به این دو مرحله نخواهد شد، اما اینکه فرآیند مرحله سوم دقیقا چه زمانی باشد، هنوز مشخص نیست و قطعا پس از اتمام مرحله دوم، برای مرحله سوم و اجرای آن برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/