مجوز بازی ۲ بازیکن استقلال صادر شد

تهران- ایرنا- مجوز بازی (آی تی سی) امید نورافکن و اسماعیل گونکالوس ۲ بازیکن استقلال برای همراهی این تیم در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر صادر شد. به گزارش ایرنا؛ باشگاه استقلال برای حضوری پر قدرت در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر با امید نورافکن و اسماعیل گونکالوس قرارداد همکاری امضا کرده […]

تهران- ایرنا- مجوز بازی (آی تی سی) امید نورافکن و اسماعیل گونکالوس ۲ بازیکن استقلال برای همراهی این تیم در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر صادر شد.

به گزارش ایرنا؛ باشگاه استقلال برای حضوری پر قدرت در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر با امید نورافکن و اسماعیل گونکالوس قرارداد همکاری امضا کرده و پس از آن بلافاصله برای صدور مجوز بازی این نفرات (ITC) اقدامات لازم را انجام داد.
بر این اساس امروز با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسوولان باشگاه استقلال، مجوز بازی این بازیکنان صادر شد تا آنها بتوانند از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بدون هیچ مشکلی آبی پوشان تهرانی را همراهی کنند.
یکی از مسئولان استقلال در این باره به خبرنگار ورزشی ایرنا گفت: با توجه به اینکه از چند روز قبل اقدامات لازم را در این باره انجام داده بودیم، عصر امروز مجوز بازی این بازیکنان صادر شد تا آنها بتوانند برای استقلال از هفته اول دور برگشت لیگ برتر به میدان بروند.
وی افزود: به طور حتم با جذب نفرات جدید استقلال در نیم فصل دوم تیمی متفاوت خواهد بود و برای قهرمانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
اسماعیل گونکالوس عصر امروز با حضور در هیات فوتبال استان تهران قراردادش را به طور رسمی با استقلال به ثبت رساتد.
ورزشی**م.ت**۹۱۲۹
انتهای پیام/