محصولات گروه صنعتی مپنا به کشورهای مختلف صادر می شود

کرج – ایرنا – مدیرعامل گروه صنعتی مپنا وابسته به وزارت نیرو گفت که ماشین آلات و تجهیزات ساخت این گروه به کشورهای مختلف جهان صادر می شود. به گزارش ایرنا، عباس علی آبادی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر انرژی عراق ازصنایع نیروگاهی ایران در شهرستان فردیس استان البرز افزود: اکنون کشورهای اندونزی، عمان، […]

کرج – ایرنا – مدیرعامل گروه صنعتی مپنا وابسته به وزارت نیرو گفت که ماشین آلات و تجهیزات ساخت این گروه به کشورهای مختلف جهان صادر می شود.

به گزارش ایرنا، عباس علی آبادی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر انرژی عراق ازصنایع نیروگاهی ایران در شهرستان فردیس استان البرز افزود: اکنون کشورهای اندونزی، عمان، پاکستان، عراق، سوریه، روسیه و کشورهای اروپایی و آفریقایی از وارد کنندگان محصولات گروه صنعتی مپنا هستند.
وی بیان داشت: صنعت برق ایران آمادگی دارد تا با کشورهای مختلف همکاری فنی و مهندسی داشته باشد.
علی آبادی گفت: سالانه ۸ هزار مگاوات ظرفیت تولید برق داریم که مازاد بر نیاز کشور است.
مدیرعامل گروه صنعتی مپنا گفت: حداکثر نیاز داخل کشور بین سه تا چهار هزار مگاوات است و می توان مابقی آن را به خارج از کشور صادر کرد.
گروه صنعتی مپنا دارای کارخانه ها و شرکت های فنی تخصصی ساخت توربین ها و انواع قطعات و تجهیزات نیروگاهی است که علاوه بر تامین نیاز داخلی ، بخشی از محصولات این گروه صنعتی به خارج از کشور صادر می شود.
۷۴۱۳/ ۶۱۵۵
انتهای پیام/