محورهای ارتباطی استان های سمنان و گلستان مسدود شد

شاهرود- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: برف و بوران شدید سبب بسته شدن محورهای ارتباطی استان های سمنان و گلستان شد. سرهنگ علی کریمی عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به وقوع باد شدید از صبح امروز در مناطق کوهستانی شمال شهرستان شاهرود ابراز داشت: برف و بوران سبب شد […]

شاهرود- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: برف و بوران شدید سبب بسته شدن محورهای ارتباطی استان های سمنان و گلستان شد.

سرهنگ علی کریمی عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به وقوع باد شدید از صبح امروز در مناطق کوهستانی شمال شهرستان شاهرود ابراز داشت: برف و بوران سبب شد از ساعاتی پیش امکان رفت وآمد از مسیر ترانزیتی شاهرود- آزاد شهر در گردنه خوش ییلاق در بین استان های سمنان و گلستان میسر نباشد.
وی اضافه کرد: هم اکنون به دلیل توقف چند خودروی سنگین در این جاده امکان تردد به طور کل وجود ندارد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه نیروهای پلیس راه، هلال احمر و راهداری برای کمک به هموطنان در مسیر حضور دارند، افزود: شرایط برف و بوران در جاده توسکستان، دیگر محور ارتباطی استان های سمنان و گلستان، نیز به همین شدت است و مسافران به هیچ وجه این مسیر را برای سفر به استان گلستان انتخاب نکنند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اضافه کرد: مسافران برای عبور از دیگر محورهای شهرستان شاهرود هم پیش از حرکت از سلامت خودروی خود مطمئن شده و وسایل گرمایشی و آذوقه به همراه داشته باشند.
همچنین به گفته برخی از مخاطبان ایرنا، وزش باد شدید از امروز صبح رفت و آمد مسافران از گردنه خوش ییلاق را با مشکل مواجه کرده بود. به گفته آنان هم اکنون تعداد زیادی خودرو در این محور متوقف شده اند.
به گزارش ایرنا، شهرستان شاهرود از سه مسیر خوش ییلاق، توسکستان و اولنگ به استان گلستان راه دارد که هم اکنون تردد از هر سه مسیر غیر ممکن است.
مسیر چشمه علی به کیاسر در شهرستان دامغان به سمت استان مازندران نیز از ظهر امروز در اثر برف و یخبندان مسدود اعلام شد و همچنان مسدود است.
۷۳۵۹/۶۱۰۳
انتهای پیام/