امام جمعه ارومیه:

مدیریت دینی در دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی اعمال شود

صافی نیوز - ارومیه – نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مدیریت دینی باید در مدیریت دستگاه های اجرایی اعمال شود زیرا رضایت خداوند و مردم همراه آن خواهد بود.

به گزارش صافی نیوز، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی شنبه شب در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه توجه به تکریم ارباب رجوع در ادارات استان رعایت نمی شود افزود: همه مسئولان دستگاه های اجرایی نباید در تلف کردن وقت و عمر ارباب رجوع نا رضایتی آنان را به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه مدیران استانی باید با نگاه مالکیت محوری و الگوی امانتداری و خادمی به امور اجرایی بپردازند ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، عمل به مضامین والای دعای هشتم صحیفه سجادیه را در راس امور خود قرار دهند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی هم در این جلسه با بیان اینکه آذربایجان غربی در مقایسه با همه استانهای کشور از نظر قومیتی، فرهنگی ومذهبی متفاوت است گفت: امروز خطر قرمز ماه قومیت گرایی است حال هر کسی می خواهد باشد اگر کسی بر آن دامن غیرعمد یا عمدی باشد یا جاهل بوده یا خائن است.

سردار حبیب شهسواری با بیان اینکه در آذربایجان غربی تمام اقوام و مذاهب با اتحاد و همدلی سالهاست کنار هم زندگی می کنند افزود: این ویژگی  در استان یک فرصت ارزشمند است که باید بدرستی از آن بهره برد.

وی با اشاره به اینکه این استان نیاز به سرمایه گذاری دارد گفت: برای ما هیچ تفاوتی ندارد چه کسی در این استان سرمایه گذاری می کند فقط باید قوانین مورد به این امر رعایت شود.

رئیس کل دادگستری استان در جلسه شورای اداری استان هم  در این جلسه با بیان اینکه امروز ما باید تلاش کنیم مردم را امیدوار و با نشاط برای آینده برنامه ریزی کنیم گفت: مدیران باید عملگرا باشند و نباید ناامیدی در بدنه اداری استان مشاهده شود.

علی اکبر گروسی با اشاره به اینکه دستگاه قضا با تمام قدرت از مدیران توانمند و ساعی حمایت می کند افزود: تمام هدف مدیران باید تلاش و کوشش و نیز کاهش حل مشکلات مردم در برهه های مختلف باشد.

مهرورز مدیر کل بازرسی آذربایجان غربی نیز اولویت کار های این اداره کل در سال جاری را پیشگیری و کمک به تسهیل امور در دستگاه های اجرایی ذکر کرد و افزود: در شش ماهه سال جاری ۲۴۰ مورد پیشنهاد اصلاحی به مدیران دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شده است.

وی گفت: در شش ماه اول سال ۲۶ مورد بازرسی برنامه ای، ۵۴ مورد بازرسی موردی و یک مورد بازرسی فوق العاده در خصوص سیل انجام گرفته و در این مدت نیز ۸۶ مورد تذکر در جهت اجرای صحیح قانون به دستگاه ها صادر شده است.

انتهای خبر/