فرمانده سپاه ناحیه مراغه در نشست خبری:

مراسمات هفته دفاع مقدس به صورت محدود در مراغه برگزار می شود

صافی نیوز / فرمانده سپاه ناحیه مراغه در نشست خبری از برگزاری محدود برنامه های هفته دفاع مقدس به خاطر وضعیت کرونایی خبر داد.

به گزارش صافی، سعید رشیدی فرمانده سپاه ناحیه مراغه در نشست خبری پیش از ظهر امروز (دوشنبه) که در آستانه هفته دفاع مقدس در اتاق جلسات سپاه ناحیه مراغه برگزار شد با اعلام این خبر اظهار داشت: شعار محوری هفته دفاع مقدس امسال “ما مقتدریم” می باشد.

وی افزود: مراسم بزرگداشت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس حدود ۳۰۰ برنامه توسط رده های مقاومت و پایگاه هاو ادارات اجرا می شود.

رشیدی گفت: امسال مراسم دفاع مقدس متاسفانه به دلیل شرایط کرونایی به صورت محدود در این شهرستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: امروزه امنیت روحی و روانی و آرامش جامعه و افتخارات روز افزون انقلاب اسلامی را مدیون رشادت های شهدای عزیزمان هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: برنامه های دفاع مقدس اعم از رژه موتوری بسیجیان، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و تهیه و توزیع بسته های معیشتی و همچنین در آستانه بازگشایی مدارس که بسته های نوشت افزار و لوازم التحریر بین دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند تهیه شده و توزیع خواهد شد.

وی افزود: تهیه گوشت قربانی، طبخ  غذای گرم توسط پایگاه های مقاومت و توزیع آن بین افراد نیازمند از دیگر برنامه های پیش روی بسیج در هفته دفاع مقدس می باشد.

رشیدی برپایی ایستگاه های سلامت توسط پایگاه های مقاومت را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: توزیع ماسک و بروشورهای سلامت بین مردم شریف مراغه، برپایی مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی در سطح شهرستان نیز در این هفته اجرا خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور اصحاب رسانه شهرستان در این نشست خبری عنوان کرد: مرکز تزریق تجمیعی واکسن کرونا که توسط بهداری سپاه ناحیه مراغه تشکیل یافته، کماکان به فعالیت خود ادامه داده و در هفته دفاع مقدس به صورت ویژه ٢شیفته خدمت رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/