مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد

اصفهان – ایرنا – آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: یوم الله ۲۲ بهمن یکی از نعمت های بزرگ الهی برای ملت ایران است و مردم با حضور گسترده در این روز، توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد. به گزارش ایرنا، دفتر آیت الله مظاهری روز یکشنبه […]

اصفهان – ایرنا – آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: یوم الله ۲۲ بهمن یکی از نعمت های بزرگ الهی برای ملت ایران است و مردم با حضور گسترده در این روز، توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، دفتر آیت الله مظاهری روز یکشنبه با اشاره به سخنان ایشان در درس خارج فقه به نقل از این مرجع تقلید اعلام کرد: این نهضت مقدس، از ابتدا تاکنون و در همه مقاطع همواره مشمول الطاف کریمه الهی و عنایات ویژه حضرت ولی عصر (عج) بوده است.
وی اظهار داشت: پشتیبانی، حمایت و حضور گسترده مردم در موقعیت های حساس از نشانه های امداد الهی و آگاهی ملت بزرگوار و سبب استقرار و تدام نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
آیت الله مظاهری با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن و تاثیر آن در ایجاد یاس در دل دشمنان و بدخواهان خاطرنشان کرد: مردم فهیم و همیشه در صحنه، امسال مثل سابق و حتی بهتر از گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، توطئه ها و نقشه های شوم استکبار جهانی علیه اسلام و جمهوری اسلامی را خنثی خواهند کرد.
وی با اشاره به معضلات معیشتی و مشکلات اقتصادی مردم با تاکید بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به مطالبات مردم و حل مسائل و رفع کمبودها و نارسایی ها تصریح کرد: مشکلات معیشتی و اجتماعی ، هیچ گاه مردم غیور و باوفای ایران را از حضور در صحنه و پشتیبانی از نظام و میهن اسلامی باز نداشته است.
وی تاکید کرد: از این رو مسئولان و متصدیان امور وظیفه دارند خالصانه در جهت بهبود وضعیت کشور و حل مسائل مختلف مردم برنامه ریزی و اقدام جدی نمایند.
۲۰۹۳/۷۱۳۱/۶۰۲۶/
انتهای پیام/