مردم و مسئولان باید قدر زحمات سپاه را بدانند

رئیس مجلس با بیان اینکه سپاه نقش موثری در مقابله با تهدیدات و صیانت از مرزها و مناطق مرزی و محروم کشور دارد، گفت: مردم و مسئولان باید قدر این زحمات را بدانند. به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در رزمایش «اقتدار بهداری رزم» نیروی زمینی سپاه که صبح امروز(یکشنبه) در […]

رئیس مجلس با بیان اینکه سپاه نقش موثری در مقابله با تهدیدات و صیانت از مرزها و مناطق مرزی و محروم کشور دارد، گفت: مردم و مسئولان باید قدر این زحمات را بدانند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در رزمایش «اقتدار بهداری رزم» نیروی زمینی سپاه که صبح امروز(یکشنبه) در اداره بهداری نیروی زمینی برگزار شد اظهارداشت: امروز با گوشه ای از توانمندی بهداری رزمی و عزیزانی که در این عرصه فعالیت دارند آشنا شدم و خدمات ارزشمند نیروی زمینی سپاه را دیدم.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات به مردم بسیار ارزشمند است، گفت: مسئولیت پذیری سپاه نسبت به انقلاب یکی از ویژگی های این نهاد از بدو تشکیل آن است و در کنار روحیه مجاهدت طلبی موجب دوام سپاه شده است.

لاریجانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: اینکه رهبر انقلاب مدیریت جهادی را گره گشای کشور می دانند به این دلیل است که این روحیه موجب تحولات بسیاری می‌شود. البته سپاه خدمات بسیار ارزشمندی در خدمت رسانی به مردم داشته و حفظ این روحیه می‌تواند موجب خدمات بسیاری به انقلاب و کشور شود.

وی ادامه داد: خدمت رسانی به مردم نیاز کشور است و ما تلاش می کنیم بودجه بیشتری به این بخش تخصیص داده شود تا این خدمات گسترش یابد.

رئیس مجلس به رسانه ها به ویژه رادیو و تلویزیون توصیه کرد خدمات رسانی سپاه در عرصه بهداشت را به اطلاع مردم برسانند و افزود: دشمنان تلاش دارند به امنیت کشور آسیب بزنند و سپاه نقش موثری در مقابله با تهدیدات و صیانت از مرزها و مناطق مرزی و محروم کشور دارد؛ مردم و مسئولان باید قدر این زحمات را بدانند.

وی افزود: ظلم است اگر این حجم عظیم از مردم‌یاری‌های سپاه به اطلاع مردم نرسد. من به شخصه در جریان زلزله غرب کشور دیدم که سپاه با از خودگذشتگی خود چه کارهای بزرگی انجام داد.

رئیس مجلس گفت: در شرایط خاص امروز منطقه، سردار پاکپور با خلوص نیت و روحیه مجاهدانه تلاش‌های بسیاری برای امنیت کشور انجام می‌دهد.

انتهای پیام/