معاون پارلمانی رئیس‌ جمهوری:

مسئولان آذربایجان غربی از سرمایه‌گذاران استقبال کنند

صافی نیوز - ارومیه - معاون پارلمانی رئیس‌ جمهوری گفت: در حالی که دشمنان با تحریم‌های ظالمانه خود، اقتصاد کشور ما را مورد هدف قرار داده‌اند، مسئولان باید در چنین شرایطی از سرمایه‌گذاران استقبال کنند.

به گزارش صافی نیوز، حسینعلی امیری شنبه شب در آیین کلنگ زنی مجتمع فرهنگی، رفاهی و گردشگری مهاباد با بیان اینکه سرمایه‌گذاران مجاهدان عرصه اقتصاد کشور هستند، باید مورد توجه ویژه و خاص باشند افزود: این سرمایه‌گذاران با استفاده از سرمایه شخصی خود طرح‌هایی اجرا می‌کنند تا زمینه‌ و بسترهای ایجاد اشتغال جدید در جامعه فراهم شود و این امر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: خداوند این ثروت و بزرگواری را به انسان‌ها بخشیده تا با استفاده از آن زمینه‌های خدمت‌رسانی به دیگران را فراهم کنند و این کارهای نیک هرگز فراموش نخواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس‌ جمهوری با اشاره به پیشینه تاریخی مهاباد نیز گفت: این شهر از گذشته‌های دور زادگاه انسان‌های بافرهنگ و با اصالت بوده و از مردم این دیار به مردمان رشید و باغیرت یاد شده است.

وی افزود: مردم مهاباد در دوران جنگ تحمیلی نیز با حضور در جبهه‌های جنگ شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و نظام کرده و خدمات شایسته‌ای در این زمینه نیز از خود به یادگار گذاشتند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان مهاباد بی‌سابقه و کم‌نظیر بوده بطوری که هم‌اکنون چندین طرح عمرانی بزرگ در این شهرستان در حال اجراست.

جلال محمودزاده افزود: از این طرح‌ها می‌توان به احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی، تصفیه‌خانه آب شرب شهر مهاباد با ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی سامانه‌های آبیاری تحت‌فشار در بیش از ۶ هزار هکتار از اراضی آبی این شهرستان اشاره کرد.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات روستاهای مهاباد تامین آب شرب بود که با شروع عملیات مجتمع آبرسانی ۱۴۱ روستایی این شهرستان که برای آن سه هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است برطرف خواهد شد.

عملیات احداث مجتمع آبرسانی به ۱۴۱ روستای این شهرستان و مجتمع خدمات، رفاهی و گردشگری «سه‌راهی برهان» عصر امروز در سفر معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری و «محمدمهدی شهریاری» استاندار آذربایجان‌غربی آغاز شد.

انتهای خبر/