مسابقات کشتی جام تختی از کیفیت خوبی برخوردار است

کرمانشاه- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان، از کیفیت مسابقات جام تختی و کشتی های برگزار شده آن ابراز رضایت کرد و گفت: این رقابت ها از لحاظ کمی و کیفی وضعیت مناسبی دارد. به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود سلطانی فر پنجشنبه شب و در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی در جمع […]

کرمانشاه- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان، از کیفیت مسابقات جام تختی و کشتی های برگزار شده آن ابراز رضایت کرد و گفت: این رقابت ها از لحاظ کمی و کیفی وضعیت مناسبی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود سلطانی فر پنجشنبه شب و در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور کشتی گیران کشورهای روسیه، ترکیه، آذربایجان و … در مسابقات جام تختی در کنار کشتی گیران داخلی بر غنای مسابقات افزوده است.
وی ادامه داد: در چند مسابقه ای که از نزدیک دیدم رقابت ها از سطح کیفی خوبی برخوردار بود و کشتی ها اکثرا بسیار پرهیجان و نزدیک دنبال می شد.
سلطانی فر همچنین میزبانی کرمانشاه در مسابقات جام تختی را شایسته توصیف کرد و گفت: این استان از دیرباز یکی از قطب های کشتی کشور بوده و قهرمانان زیادی را تحویل داده است.
وزیر ورزش و جوانان افزود: با وجود تماشاگران پرشور کرمانشاهی می توان میزبانی مسابقات مهم ملی و بین المللی و حتی در سطح بالاتر را به این استان سپرد.
وی ادامه داد: با توجه به وجود زیرساخت های مناسب در کرمانشاه و در حال ساخت بودن یک مجموعه ورزشی استاندارد ۶ هزار نفره این استان حتی شانس میزبانی مسابقات جهانی کشتی را دارد.
سلطانی فر گفت: سابقه خوب میزبانی کرمانشاه در رویدادهای مهم ورزشی از جمله جام جهانی (۲۰۱۷) کشتی به ما این امیدواری را داده است که می توانیم بیش از پیش روی این استان حساب باز کنیم.
وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: یکی از سیاست های وزارت ورزش نیز سپردن میزبانی رویدادهای مهم به استان های توانمند است چرا که اعتقاد داریم این کار باعث رشد و توسعه ورزش آن ها خواهد شد.
۷۴۵۸/۸۰۶۶
انتهای پیام/