مس سونگون با سوهان قم شیرین کام می شود

تبریز – تیم فوتسال مس سونگون در صورت پیروزی برابر تیم سوهان سیما قم به دیدار نهایی لیگ برتر راه پیدا می کند. به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با حضور ۴ تیم مس سونگون، گیتی پسند، حفاری اهواز و سوهان محمدسیما قم برگزار می شود. مس […]

تبریز – تیم فوتسال مس سونگون در صورت پیروزی برابر تیم سوهان سیما قم به دیدار نهایی لیگ برتر راه پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با حضور ۴ تیم مس سونگون، گیتی پسند، حفاری اهواز و سوهان محمدسیما قم برگزار می شود.

مس سونگون ورزقان در دیدار اول این مرحله در شهر قم، ۴ بر ۳ برابر سوهان محمدسیما پیروز شد و در صورت پیروزی در بازی دوم به فینال این رقابت ها راه پیدا می کند.

بازی دوم این دو تیم از ساعت ۱۶ روز جمعه ۳ اسفند در شهر تبریز برگزار می شود، اما در صورت پیروزی نماینده قم، بازی سوم تعیین کننده تیم برتر خواهد بود.

مس سونگون ورزقان در مرحله یک چهارم نهایی با شکست پر گل تیم شهروندساری در دیدارهای رفت و برگشت، پا به مرحله نیمه نهایی گذاشته است، سوهان محمدسیما نیز از سد فرش آرا مشهد گذشته بود.

اما در دیگر دیدار، گیتی پسند بازی اول خود را برابر حفاری اهواز شکست خورده و بازی دوم این ۲ تیم روز جمعه در اصفهان برگزار می شود که در صورت شکست نماینده اصفهان، گیتی پسند ناباورانه از دور رقابت ها حذف می شود.

گیتی پسند اصفهان در مرحله قبلی، با نتایج مشابه ۶ بر ۱ در دیدارهای رفت و برگشت از سد مقاومت البرز گذشت و تیم حفاری اهواز هم با شکست سن ایچ ساوه به این مرحله رسیده است.

انتهای پیام/