مشکلات سطح بندی باشگاه های بدن سازی برطرف می شود

بوشهر- ایرنا- رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدن سازی گفت: با تشکیل اداره کل امور باشگاه های بدن سازی و پرورش اندام در وزارتخانه، مشکلات مربوط به سطح بندی و طبقه بندی باشگاه های بدن سازی و پرورش اندام برطرف می شود. ناصر پورعلی فرد روز شنبه در حاشیه مجمع انتخابات هیات بدن سازی و […]

بوشهر- ایرنا- رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدن سازی گفت: با تشکیل اداره کل امور باشگاه های بدن سازی و پرورش اندام در وزارتخانه، مشکلات مربوط به سطح بندی و طبقه بندی باشگاه های بدن سازی و پرورش اندام برطرف می شود.

ناصر پورعلی فرد روز شنبه در حاشیه مجمع انتخابات هیات بدن سازی و پرورش اندام استان بوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون ۱۲ هزار باشگاه بدن سازی و پرورش اندام در کشور فعال است که سطح بندی این باشگاه ها زیر نظر اداره نظارت بر امور باشگاه های ادارات کل در دست اجراست.
وی بیان کرد: فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام نیز بازرسانی دارد که به صورت مدام از باشگاه ها بازرسی و در صورت وجود تلخف اعمال قانون می شود.
پورعلی فرد اظهار داشت: اکنون شمار ورزشکاران بیمه شده زیر مجموعه این فدراسیون بطور تقریبی ۲۰۰ هزار نفر است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه بحث بیمه ورزشی از سال مالی به سال کاری تبدیل شده، بررسی آماری آن سخت شده زیرا پیش از این با اتمام سال بیمه ورزشکاران نیز تمام می شد ولی اکنون با اقدام مثبت فدراسیون پزشکی کارت های بیمه به سال کاری تبدیل شده است.
وی در ارتباط با نخستین اعزام بین المللی فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام نیز گفت: تیم ملی پرورش اندام در مرداد ماه سال آینده به مسابقات قهرمانی آسیایی ماکائو اعزام می شود.
پور علی فرد افزود: زمان برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی آسیا اردیبهشت ماه بود که برگزاری آن سه ماه به تاخیر افتاده است.
در این مجمع انتخاباتی روح الله نصرتی برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات بدن سازی و پرورش اندام استان بوشهر انتخاب شد.
۶۰۴۳/۷۲۱۲
انتهای پیام/