سرمربی تیم شهرداری تبریز:

مصاحبه مربی نود ارومیه سخیف و شایسته خودش است

صافی - سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: مصاحبه مربی نود ارومیه سخیف و شایسته خودش است.

دربی تیم های آذربایجانی لیگ یک فوتبال کشور در حالی در زمین باتلاقی ورزشگاه تختی ارومیه با برتری تیم نود این شهر به پایان رسید که اظهارنظرهای تند سرمربی و سرپرست این تیم پس از بازی واکنش کادرفنی سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز را به همراه داشت.

حیدر جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در واکنش به مصاحبه بعد از بازی وحید بیاتلو سرمربی تیم نود ارومیه که طی آن صحبت هایی را علیه تیم شهرداری تبریز و کادرفنی این تیم انجام داده بود، گفت: من حرف های مربی نود را از تلویزیون شنیدم و باید بگویم که از مربی طرح کاتی که امسال به فوتبال آمده انتظاری بیش از این مصاحبه نمی رود. مربی باتلاقی که تیمش در باتلاق و زمین اسب دوانی چهار گل زده و جو گرفته، انتظاری بیش از این نیست و باید هم اینگونه سخیف و شایسته خودش حرف بزند.

وی ادامه داد: زمانی که من پیراهن مقدس تیم ملی را به تن داشتم، سرمربی تیم نود در بغل مادرش شیر می خورد، محض اطلاع او باید بداند که من، هم عضو تیم ملی فوتسال و هم تیم ملی فوتبال بودم و در عرصه مربیگری تجربه همکاری با حداقل ۱۰ مربی بزرگ فوتبال در لیگ برتر و دسته یک را داشته ام.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در پاسخ به ادعای بیاتلو که گفته بود حیدر جعفری غیر از شهرداری تبریز جای دیگری مربیگری نکرده است، یادآور شد: موقعی که من مربی تیم لیگ برتری بودم، فکر می کنم مربی تیم نود در محله شان با توپ پلاستیکی بازی می کرد که البته به آن هم شک دارم. این آقا بداند که خودش مربی خیلی کوچکی است که حتی بلد نیست قبل از بازی به سمت نیمکت تیم میهمان برود. البته به او حق می دهم چون تاکنون سابقه مربیگری نداشته و این رسم و رسوم را یاد نگرفته است. او در مورد من صحبت کرده تا با استفاده از اسم من و باشگاه ریشه دار شهرداری تبریز کمی بزرگ شود اما بداند که با متوسل شدن به حاشیه و انجام این مصاحبه های هیجانی و بدون فکر همیشه کوچک و ریز باقی می ماند.

وی افزود: در زمین باتلاق و جو سازی های قبل از مسابقه که هیچ جای این فوتبال دیده نشده است، بازی را بردن هنر نیست. در آن زمین باتلاقی، حتی قبل از من مربیان کاربلدی که با تیم های دیگر به آنجا رفته اند، نتوانسته اند کاری انجام بدهند چون آن زمین با آن شرایط، مخصوص مربیانی مثل خود او است.

جعفری با اشاره به استقبال و تشویق بی نظیر هواداران ارومیه ای از وی و تیم شهرداری تبریز، عنوان کرد: من از مردم خونگرم و میهمان نواز ارومیه که استقبال گرمی از تیم شهرداری داشتند و فرهنگ بالای خود را نشان دادند، بسیار ممنونم اما حیف که آن تماشاگران پرشور، مربی بی کفایتی مثل این آقا دارند. او مطمئن باشد که جواب گستاخی هایش را در اولین فرصت به شکل مناسب خواهم داد.

وحید بیاتلو سرمربی و یحیی بهاری مدیر تیم نود ارومیه پس از بازی تیمشان برابر شهرداری تبریز علیه حیدر جعفری و عوامل تیم فوتبال شهرداری تبریز مصاحبه های توهین آمیزی انجام داده بودند.

انتهای پیام/