معاون هماهنگی دفتر رییس جمهوری منصوب شد

صافی نیوز / رییس دفتر رییس جمهوری در حکمی مهدی مجاهد را به سمت «معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رییس جمهوری» منصوب کرد.

به گزارش صافی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، غلامحسین اسماعیلی در این حکم خطاب به مهدی مجاهد تاکید کرد: نظر به تعهد، تجارب ارزنده و توانایی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت “معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رییس جمهوی” منصوب می‌شوید.

رییس دفتر رییس جمهوری افزود: انتظار دارد با تشریک مساعی سایر همکاران و استفاده بهینه از تمامی ظرفیت ها، در انجام وظایف محوله و اهتمام به “عدالت محوری”، “روحیه انقلابی”، “مردم داری”، “پاکدستی و فساد ستیزی”، “قانون مداری”، “مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی” و تعامل با هیات محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید. توفیقات آن جناب را در خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

رییس دفتر رییس جمهوری همچنین با تقدیر از خدمات احمد شمس در طول دوران تصدی معاونت هماهنگی، پیگیری های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رییس جمهوری، وی را به سمت مشاور رییس دفتر رییس جمهوری منصوب کرد.

انتهای پیام/