معرفی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرگان مراغه به عنوان تشکل مردم نهاد برتر کشوری

صافی نیوز / انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرگان مراغه در فهرست تشکل های مردم نهاد برتر در کشور قرار گرفت.

به گزارش صافی، صدیقه صلواتی، مسئول امور سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشکده در این خصوص عنوان کرد: فرآیند ارزیابی و رتبه بندی سازمان های مردم نهاد حوزه سلامت شهرستان با تشکیل تیم مشترک ارزیابی و با حضور نمایندگان فرمانداری، دانشکده، بهزیستی و نیروی انتظامی و با هدایت دانشکده علوم پزشکی در آبان و آذر سال جاری انجام شد.

وی ادامه داد: این ارزیابی با استناد به دستورالعمل رتبه بندی و ارزیابی تشکل های مردم نهاد سلامت؛ ابلاغی از وزارت بهداشت انجام و سپس امتیازدهی نهایی بر اساس فرم رتبه بندی تشکل های مردم نهاد صورت پذیرفت. در این فرآیند تعداد ۱۴ تشکل مردم نهاد از شهر مراغه مورد ارزیابی قرار گرفت و نتایج حاصل به وزارت بهداشت ارسال گردید.

صلواتی ادامه داد: ارزیابی و رتبه بندی سازمانهای مردم نهاد در سایر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی نیز اجرا شد و پس از تجمیع نتایج ارزیابی و اعلام نتایج نهایی از طرف وزارت بهداشت، انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرگان مراغه در فهرست تشکل های مردم نهاد برتر در کشور قرار گرفت.

مسئول امور سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشکده ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به تمامی دست اندرکاران و خیرین بزرگوار انجمن مهرگان مراغه؛ از تمامی سازمانهای مردم نهاد حوزه سلامت شهرستان که همکاری لازم را با تیم ارزیابی داشتند تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد: تمامی تشکل ها و انجمن های مردم نهاد حوزه سلامت شهرمان با بهره گیری از ظرفیت و توان بی بدیل نیروهای داوطلب و خیرین نیک اندیش و با حرکت در راستای استانداردهای عملکردی سازمانهای مردم نهاد این ظرفیت را دارند که در سال های آتی نام تشکل های شهرستان مراغه را بیش از پیش در سطح ملی مطرح نمایند.

انتهای پیام/