9:15 1403/02/21

معرفی تورج درگاهی به عنوان سرپرست شهرداری مراغه

صافی نیوز / سخنگوی شورای اسلامی شهر مراغه گفت: «تورج درگاهی» با پنج رای موافق و ۲ رای مخالف اعضا در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شد.
رضا عسکری

به گزارش صافی، رضا عسکری در حاشیه نخستین نشست رسمی شورای اسلامی شهر مراغه به خبرنگاران گفت: در این جلسه رسمی شورای اسلامی شهر مراغه در خصوص استعفای «شهرام مروتی» شهردار مراغه تصمیم گیری و پس از آن «تورج درگاهی» به عنوان سرپرست شهرداری مراغه معرفی شد.

وی بیان کرد: «درگاهی» پیش از این شهردار «قره آغاج»، سرپرست شهرداری صالح آباد و مدیر مالی و معاون منطقه در شهرداری مراغه بوده است و پیش از معرفی به عنوان سرپرست شهرداری مراغه مسئول رفاهی شهرداری این شهر را بر عهده داشت.

وی در خصوص مدت سرپرستی «درگاهی» اظهار داشت: در کوتاهترین زمان ممکن گزینه های شهرداری مراغه بررسی و شهردار این شهر تاریخی معرفی خواهد شد.

وی بیان کرد: شهرام مروتی شهردار سابق این شهر نیز از گزینه های شهرداری مراغه است.

به گزارش صافی، تورج درگاهی متولد ۱۳۴۹ و کارشناسی حسابداری است.

«شهرام مروتی» با هفت رای موافق شورای پنجم در ۲۷ دیماه ۱۳۹۹ به عنوان سرپرست شهرداری مراغه معرفی شده بود، که در ۲۸ اردیبهشت امسال با کسب رای همه اعضا به عنوان چهل‌وششمین شهردار این کهن‌شهر انتخاب شد.

شهرداری مراغه با درجه ۹ دارای سه منطقه، پنج معاونت و چهار سازمان زیرمجموعه بوده و در سال ۱۳۰۷ شمسی تاسیس شده است.

مراغه به عنوان بزرگترین شهر آذربایجان‌شرقی بعد از تبریز با بیش از ۱۸۶ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز استان قرار گرفته و در ابتدای دوران فرمانروایی ایلخانان مغول، پایتخت این سلسله بوده است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *