شهردار مراغه در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان:

معرفی جاذبه‌ های شهری با بهره‌ گیری از ابزار رسانه ممکن می‌ شود

صافی نیوز - شهردار مراغه با اشاره به نقش مطبوعات و رسانه ها در توسعه شهری گفت: معرفی جاذبه‌های گزدشگری و ظرفیت‌های شهری با بهره‌گیری از ابزار رسانه ممکن خواهد بود.

به گزارش صافی، محمدرضا احمدی در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه مراغه افزود: شناساندن پتانسیل های موجود شهر فرهنگی و تاریخی مراغه نیازمند عزم و همت رسانه هاست.

وی ادامه داد: ایجاد زمینه مساعد برای سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در توسعه زیرساخت های شهری و گردشگری با استفاده از ابزار فرهنگی رسانه و مطبوعات تحقق خواهد یافت.

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه همواره همکاران و مشاوران مجموعه مدیریت شهری در بهبود زیرساخت های شهری و رفع مشکلات و دغدغه های شهروندان هستند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت شهرداری از رسانه ها افزود: با توجه به تدوین طرح تفضیلی شهر مراغه و در صورت ایجاد تشکلی واحد از سوی رسانه ها و مطبوعات می توان مکان و فضای مناسبی به‌عنوان شهرک خبرنگاران ایجاد کرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مراغه نیز گفت: خبرنگاران با نگرش مثبت خود می توانند حامی شهرداری و مجموعه مدیریت شهری در توسعه شهر باشند.

علی عباسی افزود: نقد سازنده خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات زمینه ساز رشد و بالندگی شهر را در توسعه زیرساخت ها فراهم سازند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مراغه نیز گفت: خبرنگاران نقش موثر و پررنگی در تحولات جامعه داشته و در حقیقت تولیدکنندگان فرهنگی هستند.

ناظم عزیزی افزود: اصحاب رسانه و مطبوعات در شناسایی و مربع کردن آسیب های اجتماعی و آگاه سازی آحاد مردم نقشی محوری و حیاتی برعهده دارند و باید در این زمینه تلاش کنند.

حجت الاسلام مظلومی مدیر مسئول پایگاه خبری صافی نیوز در این مراسم با اشاره به اهمیت قلم و نقش خبرنگاران گفت: سلاح خبرنگاران قلم هست و این قلم می تواند در توسعه فرهنگ اجتماعی در همه جوامع موثر واقع شود.

وی افزود: خبرنگاران تمام توان خود را در توسعه فرهنگ اجتماعی به کار می بندد و تقدیر از زحمات خبرنگاران می تواند آنان را در تلاش خود ثابت قدم گرداند.

به گزارش صافی، در این آیین از خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات مراغه تجلیل شد.

https://safinews.ir/gallery/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%b3%d9%85-%d8%aa%d8%ac%d9%84%db%8c%d9%84-%d9%88-%d8%aa%da%a9%d8%b1%db%8c%d9%85-%d8%ae%d8%a8%d8%b1%d9%86%da%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%a7%d8%b5%d8%ad%d8%a7%d8%a8-%d8%b1/