معرفی ۶۰ برنامه فرهنگی ایام معصومیه در قم

صافی نیوز / ۶۰ برنامه فرهنگی در ایام معصومیه امسال در قم برگزار می شود.

به گزارش صافی، حجت الاسلام مهدی احمدی، معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه (س) در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های ایام معصومیه در قم، گفت: این ۶۰ عنوان برنامه با شعار محوری حجاب آرمان شهدای فاطمی از ۲۸ مهر سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم آغاز می‌شود و تا ۱۴ آبان ادامه خواهد داشت.

وی حرکت نمادین کاروان استقبال از بانوی کرامت در روز ۲۸ مهر، از چهار راه معصومیه به سمت صحن امام رضا (ع) حرم مطهر حضرت معصومه (س)، آیین معنوی تعویض پرچم حرم حضرت معصومه (س) در روز جمعه ۱۳ آبان، مراسم شمع گردانی در شب رحلت آن حضرت ۱۴ آبان در صحن صاحب الزمان، محفل اشک ۱۳ آبان باحضور شاعران قم و مشهد و پویش فرشتگان حجاب را از مهمترین برنامه‌های این هفته برشمرد.

معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت حرم حضرت معصومه (س) افزود: در این ایام از تولیدات رسانه‌ای و محتوای دیجیتال حرم مطهر با موضوع تبیین زندگی حضرت معصومه (س) و اهمیت ترویج عفاف و حجاب رونمایی و در اختیار جوانان و نوجوانان قرار می‌گیرد.

هادی محمود نژاد معاون اجرایی حرم مطهر حضرت معصومه (س) نیز در این نشست گفت: در تلاش هستیم تمام برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی و مذهبی حرم مطهر مورد استقبال و استفاده تمامی سنین قرار گیرد و محدود به رده سنی خاصی نشود.

پایان پیام/