حجت الاسلام حاجی صادقی:

معنویت انقلابی مهم ترین عامل اقتدار و هویت سپاه است

صافی نیوز - نماینده ولی فقیه در سپاه معنویت انقلابی و پاسداری از سپاه و حقیقت پاسداری را مهم ترین عامل اقتدار و هویت این نهاد دانست.
به گزارش
صافی به نقل از سپاه نیوز؛ حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان عالی سپاه با فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) که در پایان بیست و سومین مجمع عالی فرماندهان سپاه صورت پذیرفت؛ طی سخنانی با اشاره به تلاش های همه جانبه سه حوزه فرماندهی ،حفاظت و نمایندگی در تداوم طرح ریزی و اقدام برای ارتقای سطح معنوی و تقویت روحیه جهادی و انقلابی آحاد پاسداران انقلاب اسلامی ، تصریح کرد: پاسداران برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و نظام مقدس ولایی و فرمانبری از رهبری عزیز آماده فدا کردن همه داشته های خود هستند.

متن کامل سخنان نماینده ولی فقیه در سپاه در این دیدار شور انگیز و حماسی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله الذی هدانا لهذا و ما کنا لنهتدی لولا ان هداناالله

خدا را شاکریم که ما را متنعّم به نعمت پاسداری از انقلابی کرد که با درس و الهام گرفتن از فرهنگ و روحیه عاشورایی و حسینی، احیاگر اسلام ناب بود، و با استقرار نظام ولایی، غدیر را  عینیت و تحقق خارجی بخشید و می رود تا با تحقق تمدن نوین اسلامی زمینه ساز نهضت ظهور گردد. انقلابی که بحمدالله گام اول را  با اقتدار و عزت برداشته و گام دوم را با حکمت و بصیرت و اقتدار بیشتر آغاز نموده است.

با تمام وجود خدا را بر نعمت ولایت فقیه که استمرار ولایت پیامبر اکرم (ص) و ائمه ی اطهار (ع) و تجلّی بخش توحید ربوبی و زمینی کننده ولایت الله و حاکمیت انحصاری خداست سپاس و شکر می گوییم. 

رهبر عزیز؛ 

فرزندان شما در سپاه و بسیج، با اقتدا به سردار بی سر و علمدار بی دست کربلای حسینی، به دشمنان انقلاب اعلام  می کنند که برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و نظام مقدس ولایی و فرمانبری از مولای خود آمادگی دارند همه داشته های خود را فدا کنند اما دست از یاری دین خدا  و پاسداری از انقلاب برندارند فرد فرد ما ازاعماق جان می گوییم:

” والله ان قطعتموا یمینی ، انی احامی ابدا عن دینی  و عن امام صادق الیقینی “

عناصر اصلی سپاه، اعم از فرماندهان، روحانیون، مربیان و اساتید، به نمایندگی از تمام عزیزان سپاهی و بسیجی به محضر شما آمده اند تا بار دیگر میثاق وفاداری و فرمانبری خود را تجدید کنند و عرضه بدارند:

 مولای ما، فرمانده عزیزتر از جانمان ، با احترام به همه فرماندهان و مسئولان افتخار آفرین گذشته سپاه، امروز بیش از همیشه ما قدر شناس نعمت عظمی و بی همانند ولایت بوده و با انسجام کامل و هم دلی درون سازمانی و وحدت با سایر نیروهای مسلح، برای پاسداری غیر محافظه کارانه و پیش برنده ی انقلاب اسلامی و تحقق هدایت ها، فرامین و منویات مولای خود آماده می باشیم، چرا که صراطِ مستقیمِ هدایت و تعالی را در تبعیتِ کامل از حضرتعالی و وابستگی فکری و عملی هرچه بیشتر و روز افزون تر به ولی امر خود می دانیم و  جز به انجام تکلیف و وظیفه پاسداری و الزامات آن نمی اندیشیم.

ما وارثان شهدای واصل، دستور واجب الاطاعه شما را دریافته و در جهت گیری ها، برنامه ها و از جمله در این همایش، همگی در کنار هم تلاش می کنیم ضمن ارتقاء سطح توانمندی ها و آمادگی های لازم، نسبت به مهم ترین عامل اقتدار و هویت سپاه یعنی معنویت انقلابی و پاسداری از سپاه و حقیقت پاسداری، با تمام توان و قدرت، مجاهدت کنیم و با شما عهد و پیمان می بندیم که نگذاریم نهاد مقدس سپاه و بسیج تحت تأثیر تهاجم فرهنگی دشمنان از اصول و ارزش های دینی و الهی فاصله بگیرد.

با انتصاب شایسته فرمانده ولایت مدار جدید، سه حوزه فرماندهی،حفاظت و نمایندگی با همراهی و همکاری هم، ضمن تداوم طرح ریزی و اقدام برای ارتقاء سطح معنوی و تقویت روحیه جهادی و انقلابی آحاد پاسداران تلاش دارند در ساخت سپاه معنوی و صیانت از قداست و حاکمیت ارزش ها در نهاد مقدس سپاه و بسیج اهتمام بیشتری بنمایند و روحانیون هم با حذف یا اصلاح موانع،  شأن آخوندی و ملجأ بودن همواره در تلاشند خود را برای ایفای نقش تربیتی و مطالبات مولا و مقتدای خود آماده تر نمایند.

و در پایان ای امام بزرگواری که جانمان فدای شما باد ؛ عاجزانه از شما در خواست می کنیم برایمان دعا کنید که با استقامت فکری و بینشی (لم یرتابوا) و استقامت عملی (جاهدوا باموالهم و انفسهم) در ایمان خود، صادق و در پاسداری، ثابت قدم بمانیم و از سید و مولای خود بخواهید که به ما کمک کند از “منکم من یرید الآخره” به جمع “خاسران مرید دنیا” سقوط نکنیم و عاقبت ما “شهادت” باشد.

 اجازه می خواهم پیام رزمندگان جغرافیای مقاومت در دیدار اینجانب به ویژه در مناطق عملیاتی شمال غرب، جنوب شرق و خلیج فارس و مدافعین حرم را به استحضار برسانم :

“امام عزیز؛ ما با مجاهدت های خود در پاسداری از انقلاب اسلامی امید به جلب رضایت حضرتعالی که موجب رضایت خداوند متعال می شود  داریم و تنها آرزوی مان زیارت امام و مقتدایمان می باشد. ”   

انتهای خبر/