امام جمعه موقت مراغه در خطبه های نماز جمعه:

مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمن راه اصلی پیروزی ملت ایران است

صافی - امام جمعه موقت مراغه در خطبه های نماز جمعه این هفته مقاومت و تسلیم ناپذیری در برابر زیاده خواهی های دشمن را، راه اصلی برای پیروزی ملت ایران عنوان کردند.

به گزارش صافی، حجت الاسلام حمید محمدی راد امام جمعه موقت شهرستان مراغه در خطبه های این هفته نماز جمعه با ترسیم شرایط کنونی جامعه، مقاومت و تسلیم ناپذیری در برابر زیاده خواهی های دشمن را راه اصلی برای پیروزی ملت ایران عنوان کردند و گفتند: ایستادگی و مقاومت آحاد مردم و مسئولان زمینه ساز عقب نشینی در بین دشمنان ملت و نظام اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به سخنن رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: براساس رهنمودهای رهبری، دولت نیز باید در وضعیت کنونی همانند سال های گذشته دغدغه های مردم را دغدغه های خود بداند و در رفع هر چه سریعتر آنها تلاش کند.

خطیب این هفته نماز جمعه مراغه گفتند: دشمن در عصر حاضر می خواهد از راه اقتصادی و معیشت جامعه، بالاترین فشار را به ملت ایران وارد کند، که مسئولان کشور باید برای رفع این مشکلات اقتصادی تلاش و اهتمام بیشتری داشته باشند.

محمدی راد همچنین افزود: با وجود مشکلات اقتصادی کنونی در کشور، کمبود کالا وجود نداشته لیکن بیشترین معضل و مشکل عدم نظارت و برنامه ریزی برای توزیع در بین مردم است.

وی با اشاره به ادعای آمریکا برای مذاکره با کشورمان گفت: متاسفانه دولت آمریکا همواره نقض کننده اصلی معاهدات بین المللی از جمله برجام بوده و عدم اعتماد در مذاکره همواره وجود دارد.