سرمربی تیم والیبال شهروند اراک:

منتظریم رقابت ها تمام شود/انگیزه ای برای صعود به پلی آف نداریم

صافی - سرمربی تیم والیبال شهروند اراک گفت: انگیزه‌ای برای صعود به مرحله پلی آف نداریم، همینکه در رقابت‌های لیگ باقی بمانیم کافی است.

دیدارهای هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال برای دو تیم شهروند اراک و فولاد سیرجان حساسیت‌های خاص خود را دارد. تیم شهروند اراک در حال حاضر با ۹ پیروزی و ۲۶ امتیاز یک پله پایین تر از تیم فولاد سیرجان در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد و برای اینکه اندک امید خود را برای حضور در مرحله پلی آف از دست ندهد به پیروزی در این بازی نیاز دارد.

اکبر خداوردی سرمربی تیم والیبال شهروند اراک در گفتگویی درباره اندک امیدِ تیمش برای صعود به مرحله پلی آف گفت: تیم ما تمرکز، امکانات و تجهیزات لازم برای قرار گیری در جمع ۸ تیم برتر را ندارد. اینقدر شرایط روحی، روانی و مالی تیم بد است که قطعا انگیزه‌ای برای صعود به مرحله پلی آف نداریم. همینکه بتوانیم در رقابت‌های لیگ باقی بمانیم برایمان کافی است.

وی در ادامه افزود: هیچ انگیزه ای در تیم برای صعود به پلی آف ایجاد نشد، بازی مقابل تیم‌های سیرجان، دورنا، سایپا و پیکان باقی مانده است. شرایط تیم ما مانند سایر تیم ها نیست که برای حضور در جمع ۸ تیم برتر بجنگیم، برای صعود ایجاد انگیزه و تعهدات مالی نیاز است که باید انجام شود.

خداوردی ادامه داد: مشکلات زیادی در تیم ما وجود دارد و هر روز نیز بدتر می شود. فقط منتظریم رقابت ها تمام شود. در نیم فصل با وجود مشکلات موفق شدیم ۷ پیروزی به دست آوریم اما در نیم فصل دوم فقط دو پیروزی آن هم به سختی کسب کردیم. تمام مشکلات سرجای خودش باقی ماند، مسئولان علی رغم تمام قولهایی که دادند، کمکی به تیم نکردند. تیم ما با کم ترین هزینه بسته شد، هنوز مشکلات اولیه تیم داری را داریم. البته که تمام تلا ش خود را در بازی‌های باقیمانده خواهیم کرد.

سرمربی تیم والیبال شهروند اراک گفت: با بازیکنان لیگ دست یک در رقابت‌های لیگ برتر حاضر شدیم. کل تیم ما با یک میلیارد تومان بسته شد که شاید پول دو بازیکنان تیم رده هفتمی جدول هم نباشد، دیگر شرایط تیم‌های صدر جدول بماند. تلاش بسیاری کردیم اما کسی زحمات ما را ندید. هیچ یک از مسئولان از استاندار، شهردار و شورای شهر هیچ کدام کمکی نکردند و فقط پاس کاری کردند. ما نیز منتظریم تا بیست و هشتم بیاید و بازی مقابل پیکان را انجام دهیم و لیگ تمام شود. برای حرکت رو به جلو نیاز به انگیزه و شرایط خوب است.

انتهای پیام/