مهاجم اسبق تیم ملی:

ایران تاوان اشتباهاتش را داد

صافی - مهاجم اسبق تیم فوتبال ایران گفت: ایران اشتباهات زیادی را برابر ژاپن انجام داد. وقتی مقابل تیمی قدرتمند اشتباه کنید تاوان سنگینی می پردازید.

«رضا عنایتی» روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: تیم ملی ایران در طول جام ملت های آسیا عملکرد بسیار خوبی داشت و مدعی اول قهرمانی بود اما در مرحله نیمه نهایی با تیم گذشته خود تفاوت زیادی داشت.

وی افزود: انگار بازیکنان ایران تمام اشتباهات خود را گذاشته بودند برای دیدار با ژاپن و اشتباهاتی انجام دادند که از آن ها بعید به نظر می رسید. هنگام گل اول ژاپن بازیکنان ما غیر حرفه ای بودند و بازیکن فرصت طلب ژاپن از این موضوع نهایت استفاده را کرد و ضربه سنگینی به تیم ما وارد شد.

عنایتی تصریح کرد: در نیمه دوم ایران حملات بی مهابایی را روی دروازه ژاپن تدارک دید و فضای پشت دفاع ما خالی شد و این باعث شد بازیکنان حریف از ضعف ما برای رسیدن به اهداف خود سود کردند و شکست سنگینی در کارنامه تیم ملی به ثبت رسید.

او در پاسخ به این پرسش که غیبت مهدی طارمی در کاهش قدرت ایران چقدر تاثیرگذار بود؟ گفت: طارمی در این جام یکی از بهترین نفرات ایران بود و تاثیر زیادی در روند هجومی تیم ملی داشت و غیبت او کاملا به چشم آمد. در این بازی سردار آزمون مکمل خوبی نداشت.

وی اعلام کرد: جام ملت های آسیا به پایان رسید و از حالا باید به فکر مسابقات آینده باشیم تا این شکست پلی باشد برای موفقیت در روزهایی که به سرعت فرا خواهد رسید.

عنایتی در پایان درباره این که کارلوس کی روش از تیم ملی خداحافظی کرده است گفت: او برای تیم ملی زحمت کشید و حالا که خداحافظی کرده درست نیست درباره اش حرف بزنیم.

انتهای پیام/