جانشین پایگاه هشتم شکاری:

مهمترین دستاورد انقلاب در حوزه نظامی، خودکفایی است

صافی - جانشین پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران در حوزه نظامی استقلال و خودکفایی در تولید تجهیزات آفندی و پدافندی نیروهای مسلح است.

امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد علیرضا انگیزه روز یکشنبه در گفت و گویی، افزود : قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تمامی تسلیحات، تجیهزات، امکانات نظامی و حتی نگهداری آنها توسط بیگانگان انجام می شد و این وابستگی صفر تا صد بود.

وی ادامه داد: امروز به همت متخصصان صنایع دفاعی و در حوزه نیروی هوایی به همت کارکنان این نیرو، تمامی تسلیحات، پرندگان و امکانات مورد نیاز در داخل تولید، ارتقا و نگهداری می شود.

جانشین پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان با اشاره برگزاری رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت در دیماه گذشته، تصریح کرد : تمامی مراحل این رزمایش با بهره گیری از توانمندیهای داخلی برگزار شد.

وی اضافه کرد: باید به چهل سال گذشته افتحار کنیم و به آینده امید داشته باشیم زیرا در این چهل ساله به رغم توطئه ها و دسیسه های مختلف رو به جلو حرکت کرده ایم.

امیر انگیزه تاکید کرد: دشمن تمام توان خود را و هر توطئه ای می توانسته علیه انقلاب اسلامی به کار گرفته است ولی ملت و نیروهای مسلح ما پشت سر رهبری آنها را به پیروزی تبدیل کرده اند و هر روز در کشور و حتی منطقه قوی تر شده ایم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هوایی در پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان یادآور شد : هدف این نمایشگاه، نمایش اقتدار چهل ساله انقلاب اسلامی و به ویژه نیروی هوایی الهی است.

جانشین پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان بیان کرد: در زمانی که شیطان بزرگ با به کارگرفتن بوغ های تبلیغاتی در صدد ایجاد جنگ روانی علیه نظام اسلامی ایران است و یاوه سرایی می کند، پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان گوشه ای از توانمندیهای خود را در معرض دید عموم بازدید کنندگان قرار داد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از ۱۲ بهمن آغاز و تا پایان دهه فجر ادامه دارد و هر روز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ پذیرای آحاد همشهریان است.

امیر انگیزه اضافه کرد: در این نمایشگاه پرنده های پی سی ۷، اف ۷، اف ۱۴ و برخی دستاوردها به نمایش گذاشته شده است و علاوه بر این علاقه مندان می توانند از پروازهای این پرندگان بازدید کنند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه به صورت مشترک با همکاری پدافند هوایی و پایگاه هوانیروز ارتش اصفهان برگزار شده است.

انتهای پیام/