مواد محترقه موجب وقوع ۳۱ مورد آتش سوزی در تبریز شد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: از صبح امروز تاکنون ۴۴ مورد عملیات اطفای حریق توسط نیروهای این سازمان انجام شد که ۳۱ مورد آن مربوط به آتش سوزی های ناشی از مواد محترقه بود. آتشپاد داوود طالب نژاد سه شنبه شب با بیان اینکه آمار عملیات در چهارشنبه آخر امسال […]

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: از صبح امروز تاکنون ۴۴ مورد عملیات اطفای حریق توسط نیروهای این سازمان انجام شد که ۳۱ مورد آن مربوط به آتش سوزی های ناشی از مواد محترقه بود.

آتشپاد داوود طالب نژاد سه شنبه شب با بیان اینکه آمار عملیات در چهارشنبه آخر امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، افزود: همکاران من بعد از ظهر امروز در عملیات اطفای حریق ۳۱ مورد آتش سوزی ناشی از مواد محترقه شرکت کرده اند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه آتش سوزی های ناشی از انفجار مواد محترقه در کلان شهر تبریز، مصدوم و فوتی بر جای نگذاشت.

در همین حال سردار محمدی، جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از آمادگی کامل این نیرو برای تامین امنیت و رفاه مردم استان در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

وی گفت: نیروهای انتظامی از صبح امروز در مناطق پرتردد و شلوغ شهرهای مختلف استان به ویژه کلان شهر تبریز مستقر شده اند.

وی از مردم خواست تا با رعایت اصول ایمنی از بروز هر گونه حادثه ناگوار در چهارشنبه آخر سال خودداری کنند.

در همین حال تصاویر منتشر شده در فضاهای مجازی حاکی از آتش گرفتن یک دستگاه پژو پرشیا در کوی الهی پرست تبریز است.

مشاهدات خبرنگاران همچنین حاکی است که نیروهای انتظامی با استقرار در اماکن شلوغ و پر رفت و آمد تبریز از قبیل بازار، خیابان شریعتی، منطقه ولیعصر و بوستان ائل گلی برای تامین رفاه مردم و جلوگیری از وقوع هر گونه حادثه ناگوار احتمالی می کوشند.