فرمانده نیروی هوافضای سپاه:

موازنه قدرت تغییر کرده و گزینه سایه جنگ بی خاصیت شده است

صافی نیوز - سردار حاجی زاده با تاکید بر اینکه موازنه قدرت تغییر کرده و گزینه سایه جنگ بی خاصیت شده است، گفت: با دستیابی به فناوری های جدید موازنه اقتصاد دفاعی نیز تغییر کرده است.

به گزارش صافی به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه در تبیین توانمندی ها و قابلیت های منحصر بفرد و بومی این نیرو که مزیت های ویژه ای برای مقابله با تهدیدات دشمنان ایجاد کرده است؛ اظهار کرد:  به برکت اجرای دقیق تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و استفاده گسترده  از جوانان نخبه، شرکت های دانش بنیان و دانشگاه های کشور توانسته ایم موشک های زمین به زمین، موشک های ضد ناو، پهپادها، رادارها و سامانه‌های جنگ الکترونیک را از ایده تا محصول کاملاً ایرانی تولید کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز علاوه بر پایگاههای کشورهای فرامنطقه ای، ناوهای آنها در دریا را تا ۲ هزار کیلومتری بی خاصیت کرده ایم.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه امروز موازنه قدرت تغییر کرده و گزینه سایه جنگ بی خاصیت شده است، گفت: با دستیابی به فن آوری های نوین موازنه اقتصاد دفاعی نیز تغییر کرده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان تصریح کرد: امروز دشمن درصورتی که دست به اجرای عملیاتی علیه پهپادهای ما بزند حتی اگر موفق هم بشود مجبور است موشک پدافندی ۵ میلیون دلاری را خرج پهپاد فوق پیشرفته ۲۵ هزار دلاری ما  بکند؛ بزند یا نزند آنها  مغلوب و بازنده این مواجهه هستند.

انتهای خبر/