موسوی: استقلال برای تیم های دیگر خط و نشان کشید

تهران- ایرنا- مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال مقابل پیکان تیمی هماهنگ، منسجم، با برنامه و هجومی نشان داد و با نمایش شکوهمند خود برای تیم های دیگر خط و نشان کشید. «علی موسوی» روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: استقلال عملکرد فوق العاده ای در بازی مقابل پیکان داشت […]

تهران- ایرنا- مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال مقابل پیکان تیمی هماهنگ، منسجم، با برنامه و هجومی نشان داد و با نمایش شکوهمند خود برای تیم های دیگر خط و نشان کشید.

«علی موسوی» روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: استقلال عملکرد فوق العاده ای در بازی مقابل پیکان داشت و توانست به یک پیروزی قاطع دست یابد.
وی افزود: آبی پوشان تهرانی به بهترین شکل ممکن نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر را آغاز کردند و توانستند با چهار گل پیکان را شکست دهند و این پیروزی نشان داد آن ها برای ادامه فصل حرف های بسیاری گفتن خواهند داشت.
مهاجم اسبق استقلال تصریح کرد: شیرازه تیم پیکان با گلی که مرتضی تبریزی به ثمر رساند از هم پاشید و بهترین فرصت را در اختیار بازیکنان استقلال قرارداد تا از اشتباهات رقیب استفاده کرده و یک پیروزی با ارزش و پرگل را به نام خود ثبت کنند.
موسوی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند قهرمان لیگ برتر شود یا خیر، گفت: استقلال به طور حتم در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود و چنانچه آن ها دچار نوسان نشوند می توانند با جمع آوری امتیازات لازم به این مهم دست یابند اما باید این را نیز گفت که استقلال برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر رقیبان قدرتمند و سرسختی را پیش روی خود دارد.
او در پایان درباره عملکرد اسماعیل گونکالوس که به تازگی به این تیم پیوسته است، گفت: او در اولین حضورش برای استقلال برای دقایقی که به میدان رفت، عملکرد خوبی داشت و توانست گلزنی کند. البته باید چند بازی دیگر از این بازیکن مشاهد کنیم تا ارزیابی کامل تری نسبت به او داشته باشیم.
ورزشی**م.ت**۱۵۹۷
انتهای پیام/