موفقیت انجمن های علمی دانشگاه مراغه در جشنواره حرکت

صافی نیوز / ۲ انجمن علمی دانشگاه مراغه در سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت خوش درخشیدند.

به گزارش صافی، محمدعلی لطف الهی یقین رئیس دانشگاه مراغه با اعلام این خبر اظهار داشت: انجمن علمی دانشجویی مهندسی ژنتیک گیاهی این دانشگاه بخش نشریات دانشجویی در حوزه علوم کشاورزی با انتشار نشریه رویش مقام نخست را کسب کرد.

وی افزود: انجمن علمی دانشجویی زبان انگلیسی هم با ساخت و تولید فیلم مستندی از آثار تاریخی شهر مراغه به زبان انگلیسی مقام دوم را در بخش محتوای دیجیتال در حوزه علوم انسانی کسب کرد.

رئیس دانشگاه مراغه گفت: انجمن‌های علمی این دانشگاه در ۷ بخش این جشنوراه شرکت کرده بودند.

به گفته رئیس دانشگاه مراغه، این جشنواره هر سال به میزبانی یکی از دانشگاه‌های کشور و با حضور و مشارکت انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم برگزار می‌شود.

لطف الهی ادامه داد: برای چهارمین بار این جشنوراره امسال با حضور گروه‌های دانشجویی از کشور روسیه، پاکستان، صربستان، آلبانی، هند، کامرون و پاکستان برگزار شد.

جشنواره بین المللی حرکت رویدادی برای رقابت، عرضه و نمایش دستاورد‌های برتر علمی دانشجویان است. این جشنواره، به صورت سالانه و با سیاست گذاری و برنامه ریزی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم همچنین با همکاری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و حمایت و مشارکت نهاد‌های مختلف دولتی و غیردولتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/