مولوی عبدالحمید اقدام تروریستی انفجار اتوبوس سپاه را محکوم کرد

صافی - مدیر حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان اقدام تروریستی انفجار اتوبوس سپاه در جاده خاش- زاهدان را محکوم کرد و آن را در راستای منافع دشمنان دانست.

به گزارش صافی، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی چهارشنبه شب با صدور بیانیه ای اعلام کرد:

خبر انفجار در نزدیکی اتوبوس حامل حافظان وطن از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از کارکنان سپاه شد، باعث تأسف و تألم شدید گردید.

در ادامه این بیانیه آمده است: بنده این اقدام تروریستی را قویا محکوم می‌کنم و آن را در راستای منافع دشمنان کشور و ملت فهیم ایران می‌دانم. بدون شک بیش از هرکسی، مردم سیستان‌و بلوچستان از چنین حوادثی آسیب می‌بینند؛ مردمی که خواهان امنیت و صلح در سایۀ آزادی و توسعه فراگیر هستند.

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان در پایان این بیانیه از بارگاه ایزد منان برای این شهدا مغفرت تامه و رفع درجات و برای عزیزانشان اجر و صبر فراوان و همچنین برای مجروحان شفای عاجل مسألت کرد و از بازماندگان شهدای این حادثۀ تلخ و ناگوار خواسته است که وی را در غم خود شریک بدانند.

یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران شامگاه چهارشنبه هنگام حرکت در جاده خاش- زاهدان در محدوده روستای چانعلی بوسیله یک دستگاه خودرو وانت حامل موادمنفجره منفجر شد و تعدادی از سرنشینان آن شهید و مجروح شدند.

گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل مسئولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/