می‌توانیم نخستین مدال طلای المپیک برای آذربایجان‌شرقی را کسب کنیم

صافی نیوز: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: قطعا کاستی‌های در ورزش استان وجود دارد، اما این توانایی را داریم که نخستین مدال طلای آذربایجان‌شرقی در المپیک را کسب کنیم.

به گزارش صافی، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی در مراسم تجلیل از افتخار آفرینان ورزش آذربایجان‌شرقی در سالن همایش‌های پتروشیمی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: تربیت انسان باید در تمامی ابعاد باشد و توجه به یک بعد منجر به شکل گرفتن انسانی کامل نمی‌گردد و به همین دلیل علاوه به مسائل جسمانی، باید در موارد روحی و اخلاقی هم تلاش کنیم.

وی ادامه داد: اگر یک بعد انسان کامل باشد و دیگر بعدها ناقص باشد، فایده‌ای ندارد. به همین دلیل علاوه بر مسائل جسمانی باید در بخش روحی و اخلاقی نیز تلاش کنیم.

پورمحمدی گفت: باید قهرمان را پرورش دهیم و نمی‌توان قهرمان را شکار کرد، تمام تلاش در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی برای این است که انسان‌های کاملی را تربیت کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی به جنبه های جوانمردی و لزوم تقویت آن در کنار سایر ابعاد ورزش اشاره کرده و بیان داشت: ۸ سال دفاع مقدس نشان داد که در کنار مسائل ورزشی و جسمانی، اخلاق، شهامت، شجاعت و ایثار را نیز یاد گرفتیم.

پورمحمدی در پایان گفت: قطعاً کاستی‌ها در عرصه‌های مختلف وجود دارد و نمی‌توان کاستی‌ها را کتمان کرد اما توانایی و اراده‌ای که در جوانان ماست، می‌توانیم نخستین مدال طلای المپیک را برای آذربایجان‌شرقی کسب کنیم.

انتهای پیام/

انتهای خبر/