میلان دنیای متفاوتی است می خواهم بمانم

تیموئه باکایوکو میلان را دنیای متفاوتی می‌داند و مایل است بعد از پایان مدت قرارداد قرضی‌اش به صورت دایم در این تیم بماند. او تابستان از چلسی به صورت قرضی آمده و این هافبک سابق موناکو بازیکن محبوب هواداران در این تیم شده. به گزارش ایلنا، باکایوکو گفت: «اوضاع در حال حاضر برای تیم و […]

تیموئه باکایوکو میلان را دنیای متفاوتی می‌داند و مایل است بعد از پایان مدت قرارداد قرضی‌اش به صورت دایم در این تیم بماند. او تابستان از چلسی به صورت قرضی آمده و این هافبک سابق موناکو بازیکن محبوب هواداران در این تیم شده.

به گزارش ایلنا، باکایوکو گفت: «اوضاع در حال حاضر برای تیم و من خوب است، نقطه عطفی در کار نبود و فقط می‌خواستم ثابت کنم برای بازی در یک باشگاه بزرگ به اندازه کافی خوب هستم. میلان دنیای متفاوتی است. روز اول مالدینی و لئوناردو از من استقبال کردند و همان موقع شما می‌فهمید که با چه باشگاهی طرف هستید و بعد جو سن‌سیرو که عالی است. میلان یک باشگاه بزرگ است و چه کسی دوست ندارد مدتی طولانی در چنین باشگاهی بماند؟ اما من سه سال با چلسی قرارداد دارم و اختیار با من نیست.»

این بازیکن ۲۴ ساله تیم ملی فرانسه که ۲۶ بازی برای روسونری انجام داده، ادامه داد: «گتوزو مربی است که برای بازیکنانش همه کار می‌کند و حس مثبتی به آنها می‌دهد. او الان مثل دوران بازی‌اش است، صریح، با صداقت بدون اینکه کم و زیاد بگوید و حرفش را بخورد. گاهی آدم سرسختی است اما حرف‌هایش به نفع خودتان است. زندگی در میلان خوب است، می‌خواهم بمانم بخصوص به این دلیل که آب و هوایش به جنوب فرانسه شباهت دارد و ما تغذیه خوبی داریم.»

انتهای پیام/