یک فعال فرهنگی:

نداشتن جبهه واحد از مشکلات جریان انقلابی است

صافی - یک فعال فرهنگی اصولگرا گفت: جریان انقلابی سنگر زیاد دارد اما جبهه واحد ندارد تا توان خود را چند برابر کند.

وحید جلیلی عصر یکشنبه در نشست با مسئولان تشکل دانشجویی جامعه اسلامی کشور در مشهد افزود: در تفکر جبهه ای باید از ظرفیت های همدیگر استفاده کنیم، حضرت علی(ع) فرمود اگر همدیگر را رها کنید شکست می خورید.

وی اظهار داشت: با استفاده از فناوری های نوین می توان در فضای جهانی هم اثرگذار بود، امروز در زمینه تولیدات محصولات مختلف، دست جریان انقلابی پر است مصرف کننده هم وجود دارد اما مشکل در توزیع محصولات است.

وی با بیان اینکه جریانهای رقیب از شعر، تئاتر، طنز، کاریکاتور و همه امور برای پیشبرد برنامه های خود استفاده و به صورت جبهه واحد عمل می کنند گفت: اگر جریان انقلابی هم به این صورت عمل کند با توجه به حجم تولیدات گسترده و فاخری که دارد اثرگذاری بیشتر خواهد داشت.

این فعال فرهنگی افزود: کلید واژه گمشده ما همت است، باید از حالت انفعال خارج شد و هر کس هر کاری می تواند انجام دهد نباید به بهانه نبود امکانات یا انجام کارهای بزرگ دست از کارهای کوچک برداریم.

جلیلی اظهار داشت: جریان انقلابی و فعالان فرهنگی و دانشجویی باید با آثار انقلابی و هنرمندان این عرصه آشنا باشند و آثار آنها را بشناسند و به دیگران معرفی کند. تفکر ما باید جبهه ای و فرصت یاب باشد.

نشست مسئولان جامعه اسلامی دانشگاههای کشور امروز در مجتمع امام رضا (ع) مشهد برگزار شد.