نظرسنجی مردمی انتخاب بهترین فیلم جشنواره فجر الکترونیکی شد

۸ بهمن‌ماه در نشست رسانه‌ای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت که اپراتور «همراه‌اول» به‌عنوان حامی مالی اصلی جشنواره معرفی شد، خبر از اعمال تغییراتی در روال نظرسنجی آرای مردمی برای انتخاب بهترین فیلم نیز منتشر شد. به گزارش ایلنا، ابراهیم داروغه‌زاده دبیر این دوره از جشنواره فیلم فجر با اعلام […]

۸ بهمن‌ماه در نشست رسانه‌ای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت که اپراتور «همراه‌اول» به‌عنوان حامی مالی اصلی جشنواره معرفی شد، خبر از اعمال تغییراتی در روال نظرسنجی آرای مردمی برای انتخاب بهترین فیلم نیز منتشر شد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم داروغه‌زاده دبیر این دوره از جشنواره فیلم فجر با اعلام زمینه های بیشتری از همکاری امسال این اپراتور و جشنواره فیلم فجر، توضیح داد: «سازمان‌های مختلف پیشنهاد اسپانسرینگ می‌دهند و سازمان سینمایی برای بهترین گزینه انتخاب بررسی‌هایی می‌کند که در بین گزینه‌های اسپانسر امسال، همراه اول انتخاب شد و علاوه بر این این اپراتور امسال آرای مردمی را نیز پشتیبانی می کند.»

نظرسنجی آرای مردمی و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران همه ساله در سالن‌های نمایش جشنواره فیلم فجر به صورت دستی انجام می‌شود؛ اما در پی همکاری همراه اول و ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر امسال برای نخستین بار این نظرسنجی به صورت الکترونیکی شده است.

فیلم برگزیده تماشاگران نتیجه جمع‌بندی تمام آرای به دست آمده یک فیلم در تمام دوره جشنواره خواهد بود.

*روش شرکت در نظرسنجی الکترونیکی آرای مردمی

برای نظرسنجی الکترونیکی انتخاب بهترین فیلم جشنواره فجر از نگاه تماشاگران، سامانه ثبت آرای مردمی به آدرس http://www.fajrfilmfestival.com/app طراحی شده است. مخاطبان می‌توانند پس از تماشای فیلم از ۲ روش سایت یا اپلیکیشن در انتخاب بهترین فیلم مشارکت کنند.

تماشاگران باید حداکثر تا ۲ ساعت پس از نمایش فیلم در سانس مربوطه، با مراجعه به سایت سامانه کدهایی روی بلیت‌های جشنواره درج شده را در سامانه وارد کنند. دریافت اپلیکیشن از طریق شماره گیری کد USSD به شماره #۷۷۱۰ نیز امکان‌پذیر است.

*نخستین نظرسنجی الکترونیکی برای انتخاب بهترین‌ فیلم و بازیگران ادوار جشنواره

امسال همچنین با هماهنگی ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار با مشارکت تماشاگران بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلم تمامی ادوار جشنواره انتخاب می‌شود.

این نظرسنجی از طریق اپلیکیشن روبیکا انجام می‌شود و تماشاگران باید از طریق لایک صفحه بازیگر یا فیلم مورد علاقه خود در این اپلیکیشن، رای خود را ثبت کنند.

صفحات FajrTopFilm برای رای گیری مردمی برترین فیلم فجر، BestActress برای رای گیری مردمی بهترین بازیگر نقش اول زن ادوار جشنواره فیلم فجر و BestActor برای رای گیری مردمی بهترین بازیگر نقش اول مرد ادوار جشنواره فیلم فجر پیش بینی شده است.

انتهای پیام/