نظرسنجی نشان داد؛

اختلاف نظر شدید مردم آمریکا درباره چشم انداز وضعیت کشور در دوره ترامپ

صافی نیوز / تازه ترین نظرسنجی نشان می‌دهد که شهروندان آمریکایی در خصوص اینکه آیا این کشور در پایان دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ وضعیت بهتر یا بدتری خواهد داشت، اختلاف نظر زیادی دارند.

به گزارش صافی، نظرسنجی انجام شده توسط موسسه گالوپ حاکی است که یک اختلاف فاحش بین جمهوریخواهان و دموکرات ها درباره اوضاع آمریکا در پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ وجود دارد.

این نظرسنجی افزود: در جالی که بیش از ۸۵ درصد طرفداران حزب جمهوریخواه نسبت به چشم انداز اوضاع آمریکا در پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ امیدوار هستند، دموکرات ها به شدت ناامید بوده و تنها ۱۴ درصد آنها نسبت به بهتر شدن اوضاع این کشور در پایان دوره ترامپ امیدوار و خوش بین بوده اند.

این نظرسنجی به طور کلی نشان می دهد که ۴۸ درصد آمریکایی ها اعلام کرده اند که اوضاع این کشور در سال ۲۰۲۰ بهتر خواهد بود و ۴۶ درصد نیز پیش بینی کردند که اوضاع بدتر می شود.

نتایج این نظرسنجی در مقایسه با نظرسنجی ۲۰۰۹ میلادی زمانی که باراک اوباما به قدرت رسیده بود، اختلاف زیادی دارد. در آن نظرسنجی بیش از ۷۲ درصد شهروندان آمریکایی پیش بینی کرده بودند که اوضاع این کشور در پایان دوره ۴ ساله اوباما بهتر خواهد شد و ۲۰ درصد نسبت به این مساله ناامید بودند.

انتهای پیام/