امام جمعه مراغه:

نعمت رهبری سد محکمی در برابر توطئه های دشمنان است

صافی - عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به لزوم صیانت از آرمان های انقلاب و رهبری گفت: وجود نعمت بزرگ رهبری در کشورمان، سد محکمی در برابر توطئه های دشمنان نظام اسلامی در عصر حاضر است.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: باوجود هجمه های بسیار بدخواهان نظام اسلامی علیه رهبری، آحاد ملت بصیر ایران از توطئه های نظام سلطه و ایادی آنها آگاه بوده و از ولایت تبعیت و حمایت می کنند.

وی ادامه داد: اگر امروز وحدت و انسجام ملی به برکت وجود رهبری و ولایت فقیه نبود، شاهد کشوری همچون سوریه و عراق بودیم.

وی اضافه کرد: اکنون نیز به برکت رهبر مسلمین جهان و وجود روحیه استکبار ستیزی و رواج آن در دنیا، شاهد شکست توطئه های نظام استکباری در منطقه هستیم که نمونه بارز آن را می توان در فرار و خروج نیروهای آمریکایی از سوریه دید.

خطیب جمعه مراغه با شاره به فرا رسیدن سالروز نهم دی گفت: این روز تاریخی در تاریخ انقلاب و این مرز و بوم ماندگار بوده و روز بصیرت و تجدید بیعت با رهبری و ولایت است.

آیت الله پورمحمدی افزود: در این روز بزرگ، آحاد ملت ولایتمدار ایران و در راس آن مردم آذربایجان در هشتم دی و تمامی شهرهای کشور در نهم دی اعلام بیعت با رهبری کرده و از فتنه های کور آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی ابراز برائت کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران نشان دادند که هرگاه به صحنه آمده و حضور یافته اند، توطئه ها و نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کرده اند.

وی با انتقاد از رواج برخی آیین های غیراسلامی در کشور نیز گفت: نباید مسلمانان مروج برخی مناسبت ها و آیین های غربی باشند.

ایشان با اشاره به سالروز ولادت حضرت عیسی (ع) اضافه کرد: این عید بزرگ ولادت پیامبر مهر و رحمت متعلق به تمامی بشریت به ویژه مسیحیان و حتی مسلمانان است.