امیر سرتیپ نصیرزاده:

نقش پزشکان نیروهای مسلح در ارتقا توان دفاعی بی بدیل است

صافی نیوز - فرمانده نیروی هوایی ارتش در نشست هم اندیشی با پزشکان این نیرو نقش کادر درمانی نیروهای مسلح را در ارتقا توان دفاعی و نظامی کشور موثر و بی بدیل عنوان کرد.

به گزارش صافی به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در نشست هم اندیشی پزشکان این نیرو گفت: پزشکان و کادر درمانی نیروهای مسلح از بهترین، با اخلاص و متعهد ترین ترین پزشکان جامعه به شمار می روند.

وی ضمن تقدیر از ایثار و فداکاریهای پزشکان نیروی هوایی ارتش در ۸ سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: جامعه پزشکی نیروی هوایی ارتش در سالهای دفاع مقدس صادقانه تلاش کرده و اقدامات اثر بخشی در تقویت بنیه دفاعی رزمندگان اسلام ایفا کردند.

 فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: امروز نیز جامعه پزشکی نیروهای مسلح نقش اساسی، موثر و بی بدیل در حفظ آمادگی و ارتقا توان نظامی و دفاعی نیروهای مسلح ایفا می کنند.

امیر نصیرزاده تصریح کرد: پاسداشت منزلت والای پزشکان و بهره برداری از نظرات سازنده آنها در راستای شناخت نقاط ضعف و قوت حوزه بهداشت و درمان و ارتقا خدمت رسانی به کارکنان و خانواده های نیرو های مسلح و آحاد جامعه امری ضروری است.

 وی ضمن تاکید بر اهمیت اینگونه نشست ها گفت: فرمانده محترم کل ارتش و دیگر سلسله مراتب اجا انتظار دارند ارائه خدمات درمانی و بهداشتی، در کلیه مراکز درمانی نیروهای تابعه ارتش به گونه ای باشد که هم رضایتمندی کارکنان پایور و هم مراجعین غیرنظامی، حاصل شود.

گفتنی است در این نشست صمیمی، پزشکان نیروی هوایی ارتش در خصوص راههای ارتقا و بهبود خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان مطالبی را عنوان کردند.

در پایان از تابش از پزشکان پیشکسوت دفاع مقدس و دیگر پزشکان برتر اداره بهداشت ودرمان نیروی هوایی ارتش تجلیل شد.

انتهای خبر/